Jun 10 2002

وحید صادقی و سیاسی کاران

نوشته:     :::       Comments Off on وحید صادقی و سیاسی کاران

وحید صادقی و سیاسی کاران
با عرض معذرت، این مطلب در تاریخ 7 ژوئن نوشته شده
این هم خبری بنقل از ایرنا: رییس کل دادگستری استان فارس گفت ” وحید صادقی ” فردی که خود را عضو ملی مذهبی ها معرفی کرده بود به خویشتن آزاری و انجام زخم و جرح بر بدنش به قصد فریب افکار عمومی و اخذ پناهندگی سیاسی در خارج از کشور اقرار کرد”.
نگفتم حق با آقای سحابی هست، اینهم شاهد که از غیب رسید، البته همان طور که در خبر ایرنا آمده این چیزی نیست که همیطوری الکی اینها از خودشون درآورده باشن یا اینکه آقا سحابی بهشون دیکته کرده باشه یا بلانسبت شکنجه اي یا مکنجه ای در کار بوده باشه بلکه این کشفیات “کارشناس قضایی، پزشکی قانونی، پلیس بین الملل و آزمایشگاه تحقیقات جنایی ” این همه کشویات را کردند و البته این مایه مباحات ملت ایران هست که یک همچین سیاست مداران نخبه ای مثل آقوی سحابی داره که با یک چشم بهم زدن همه این چیزایی رو که متخصصین در عرض دوهفته کشف کردن بهمدالله در عرض چند ثانیه کشف کردن و جلو یک فاجعه بین المللی رو گرفتند. فقط ما چیزی رو که تو این خبر نفهمیدیم اینه که پلیس بین الملل برای چیچی توی این کار دخالت کرده!. بهمین خاطر چون وب لاگ وزین حُسن آقا زیر سایه جانشین امام زمان بزرگ شده بخودمون اجازه ندادیم که این مطلب رو بدون تحقیقات مفصل فیصله بدیم، خبر نگار حُسن آقا رو که معرف حضورتون هست همونی که سر از اماکن در آورد بعدش هم بجرم محاربه با خدا و فساد در ارض میخواستند اعدامش کنن و امام امت ضامن شدند بعد هم با چند تو پس گردني از زندان آزادش کردن بشرط اينكه ديگه از اينكارها نكنه و ما هم برای اینکه مراقبش باشیم دوباره استخدامش کردیم. تازگی ها هم رفته مکه و کربلا و خلاصه شده یک متدین بتمام عیار، منظور از غرض این نبود که داستان خبرنگار خودمون رو براتون تعریف کنیم تا یادم نرفته برم سر اصل مطلب.
خبرنگار حُسن آقا رو فرستادیم یک مصاحبه بکنن با آقای حسابی یا اینکه سحابی راستش اسمشون یادم نمیاد الان میدونید این حافظه تاریخی ما حُسن آقا هم یک خورده خط خطي شده تازگی ها بهر جهت. این شما و این هم مصاحبه:
سلام علیکم حاج آقا سابی ( این خبرنگار ذلیل شده ما خیلی زرنگه وقتی اسم کسی رو بلد نیست اسم طرفو تند میگه که مچش گیر نیوفته)
اسلام و علیکم
خبرنگار: حاج آقا میشه بری خوانندگان ما بگید این قدرت خارق العاده شما در امور جنایی از کجا سرچشمه میگیره!؟
سحابی (رهبر آینده مملکت): آآآ (توضیح از خبرنگار: اشاره میکنن به آسمون)
خبرنگار: خواهش میکنم شکسته نفسی نفرمایید این از هوش شما باید سرچشمه گرفته باشه نه از اون بالاها.
سحابی (رهبر آینده ….): بنده با عنایت قادر متعال این مشکل رو حل کردم.
خبرنگار: به کسی هم گفته بودید قبلش یا اینکه با گروههای دیگه ملی مذهبی هم تبادل نظر کرده بودید یا شما خودتون بطور تنها با اون بالا بالاها تماس برقرار کردید؟
سحابی (رهبر …. ….): والله چه عرض کنم ما به این اجماع رسیدیم که یک چیزهایی رو در مقطع کنونی یک کمی غیر شفاف عمل کنیم تا ببینیم چی میشه ما که نمیتونیم همش شفاف باشیم که در ضمن در سیاست یک کمی هم کم شفاف بودن حُسن هستا وگرنه ما شفافیم.
خبرنگار :(زیرلبی، ما که سوالی درمورد شفافی نکردیم!)آخرین سوالم اینه که درخبر ایرنا آمده بود که از پلیس بین الملل هم استفاده کرده بودند آیا دست استکبار جهانی را هم در این قضیه ” وحید صادقی” دخیل میدانید.
سحابی(…. …. ….): حتمآ و یغینآ، یکی از دلایلی که آقای یزدی به ایران برگشتن همین بود که به جمهوری اسلامی در جلوگیری از دخالتهای استکبار جهانی کمک کنند.
خبرنگار : از شما و آقای یزدی متشکزم.
سحابی( ): (مرگ بر ضد ولایت فقیه)

نوشته: در ساعت: 1:33 am در بخش: سیاسی

Comments Off on وحید صادقی و سیاسی کاران  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی