Oct 13 2003

تقاضای همکاری

نوشته:     :::       Comments Off on تقاضای همکاری

زمانی که جو جامعه سیاسی می‌شود گروهی که مشکلات اجتماعی‌شان کمتر جنبه سیاسی دارد زیر دست و پای سیاسیون له می‌شوند.
درواقع اگر پیگرد برابری و عدالت‌ایم باید در این شرایط نیز اینگونه مسائل اجتماعی را از خاطر دور نکنیم. هرچه باشد، تلاش ما برای اصلاح اینگونه امور است که باعث می‌شود تا به راه سیاسی کشیده شویم و آخرالعمر فراموش می‌کنیم که برای چه پای به این کارزار گذاشته‌ایم.
دیشب دیروقت میلی را از یک هموطن هِموفیل¹ (Hemofil) دریافت کردم که از من و دیگران که دستی در نوشتن دارند می‌خواهند تا به یاری این گروه از هموطنانمان که بخاطر ندانم‌کاری‌های رژیم آسیب‌های فراوان دیده‌اند بشتابیم.
به‌همین خاطر تصمیم گرفتم تا اول نامه ایشان را منعکس کنم و هم‌چنین از دوستانی که مایل به همکاری در این زمینه هستند دعوت کنم تا با اجرای یک یورش به سبکی که برای افسانه نوروزی انجام دادیم به این مشکل بپردازیم. فراموش نشود که بعضی از این بیماران بخاطر ندانم کاری‌های رژیم جان خود را از دست داده‌اند و عده بیشتری درصورتی که به یاریشان نشتابیم ممکن است که مرگ و زندگی این هموطنان بیشتر از افسانه نوروزی در خطر باشد.
سعید در نامه اش مینویسد:

BA SALAM
man saeed hastam va yeki az khanandegane paro ba gorse weblog shoma
man yek bimare hemofili hastam in ra goftam chon az shoma ye khaheshi dashtam age gabool konid …
ama khaheshe man in bood ke igar etela dashte bashid 95% bimarane hemofili mobtala be hepatite C shodan va ya az noe B shodan
albate hoodoodan az sale 1378 be in viroosha mobtala shodim va man
va tedadi az hemofilihaye digar be komake kanoone hemofili egdam be shekayat kardim ke motasefane dar in salha be joz kahgaz bazi va
dargirihaye shakhsiye agayan natijei nashode az shoma khahesh mikonam ke in mozoo ra dar webloge khod matrah konid va be doostane weblog nevise khod ham pishnahad bedin ta in mozoo ra matrah konand ta shayad agayan ye kami khejalat bekeshand ta balke ma betavanim hage khodeman ra besetanim.
BE OMIDE ROOZI KE DAR IN SARZAMIN
ARZESH DASHTE BASHAD
agar matalebe dagigtari khastid be man mail bezanid

1● شرح بیماری هِموفیلی:
Hemostase به عملی گفته می‌شود که بدن انسان برای جلوگیری از خونریزی داخلی و خارجی بدون دخالت از بیرون بطور مدام انجام میدهد، این شرایط در بدن اکثر انسانها برقرار است.
درعوض عده‌ای از این شرایط برخوردار نیستند. به اینگونه افراد هِموفیل می‌گویند.
هِموفیلی (Hemofili) زمانی اتفاق می‌افتد که کسی از مکانیسم بالا (Hemostase) برخوردار نیست یا کمتر برخوردار است و همین حالت باعث می‌شود که فردی که مبتلا به این بیماری است مدام احتیاج به تزریق خون داشته باشد، و انتقال خون خود مشکلی می‌شود که اکثر کسانی که به هِموفیلی مبتلا هستند با ندانم‌کاری‌های مقامات مسول و استفاده از خون‌های آلوده به بیماریی‌های گوناگون مبتلا شوند. از بیماری‌هایی که مخصوصآ در آسیا شیوع بیشتری دارد بیماری هپاتیت B و C را میتوان نام برد که این بیماران هِموفیل را در معرض خطر قرار میدهد، البته بخاطر این که مقامات مسول (بی مسولیت) در اهدای خون سالم به این بیماران ناموفق‌اند.
من و سعید منتظر هم‌یاری شما هستیم.

نوشته: در ساعت: 7:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تقاضای همکاری  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی