Oct 17 2003

خریت که مالیات ندارد!

نوشته:     :::       Comments Off on خریت که مالیات ندارد!

برادر رئیس جمهور هم با این حرفهای‌اش اثبات کرد که با برادر بزرگتر فرق چندانی در خریت ندارد. سخنان ایشان را بخوانید تا متوجه شوید من چه می‌گویم:

مي گوينداگر اكثريت مردم روزي حتي اسلام و حكومت ديني را نخواستند چگونه ولي فقيه عادل و حافظ اسلام بايد از آنها اطاعت كند؟ از نظر ما و طبق فرموده امام اگر ما روزي به اين وضع رسيديم اصولاً حكومت بر چنين مردمي توسط يك فقيه عادل جامع‌الشرايط موضوعيت خود را از دست مي‌دهد. امام مي‌فرمايند ولي فقيه اگر ذره‌اي ديكتاتوري كند خودبه خود از ولايت عزل است و از آنجا كه معناي ديكتاتوري در قاموس سياسي به معناي اداره كشوربر مبناي تشخيص و اراده حاکم و بر خلاف نظر اكثريت مردم است، در اين حالت در صورتي كه حاكم بخواهد با استفاده از قوه قهريه آنچه را خود حق مي‌پندارد بر مردم حاكم كند، عملاً شرط ولايت را از دست داده است و ديگر حتي حكومت او را در صورت امكان تداوم نمي‌توان ديني و اسلامي خواند. اين نگرش مردم سالارانه امام در واقع مهمترين مايه و پايه تقويت نظام و جمهوري اسلامي است.

خوب یکی نیست از این بی خرد بپرسد، پس نظر جنابعالی نسبت به حکومت خلیفه‌ی اول (خمینی) چیست. مگر او هم از همین شرایطی که شما نام بردید برخوردار نبود!؟ مگر هم او نبود که پایه ریز این دیکتاتوری وشاید بد تر از این هم بود! مگر همو نبود که بخاطر مخالفت رشیدترین فرزندان این ملت با حکومت‌اش و برنتابیدن این مخالفت آنها را در زندانها و شکنجه‌گاه‌ها قتل عام کرد!؟ مگر همو نبود که پی‌ریزی شورای نگهبان و مجلس تشخیص مصلحت را برای سلطه بر کشور را داد!؟ مگر همو نبود که سپاه قصاب انقلاب را برای سلطه بر ملت برپا کرد!؟ مگر همو نبود که دستور شکستن قلم‌ها را داد!؟ مگر همونبود که جنگ جنگ تا پیروزی سر می‌داد و جوانان بی گناه را برخلاف خواست خود به قتل گاه می‌فرستاد!؟ مگر همو نبود که درطول زندگی کوتاه ولی بسیار ننگین سیاسی خود بدترین بلاها را بر سر ملت آورد!؟
پس بنا به گفته شما خمینی دجال هم از این شرایطی که فرمودید برخوردار نبود و درنتیجه نمی‌توان او را یک فقيه عادل جامع‌الشرايط خواند.
آقای برادر رئیس جمهور خریت که مالیات ندارد که! دارد!؟ باور کنید اگر مالیات بر خریت وجود می‌داشت ملت ایران از پرداخت مالیاتهای گروهای مذهبی که شما هم جزئی از آنها هستید به ثروت هنگفتی دست می‌یافت.

نوشته: در ساعت: 7:46 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خریت که مالیات ندارد!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی