Oct 25 2003

در دیزی باز است حیای گربه کجاست!

نوشته:     :::       Comments Off on در دیزی باز است حیای گربه کجاست!

هموطن عزیز، دوست ناشناخته‌ام، مشکل از این حرفها که شما بیان کرده‌اید بزرگ‌تر است، اختلاف‌ها فاحش‌تر از یک یا چند کلمه است. مشکل در اختلاف ژرف مابین باورهای من و شماست.
شما در پاسخ به استدلاهای من مبنی بر مخالفت‌ام با روزه سیاسی و بیانیه‌ای که شما تهیه کرده‌اید می‌نویسید که کلمه روزه سیاسی را با <اعتصاب غذا> عوض کرده‌اید، و این کار را با یک حرکت ساده قلم یا بهتر بگویم با چند حرکت انگشتان‌تان بر روی کی‌برد (keyboard) اختلافاتی به این ژرفی را از میان برداشته‌اید!! بدون اینکه به عواقب آن فکر کرده باشید، یا بدون اینکه حتی با کسانی که قبلآ این بیانیه را امضا کرده‌اند مشورتی کرده باشید. این خود به تنهایی نشان از برداشت غلط شما از واژه دموکراسی یا همان چیزی که در ایران خمینی‌زده گفته می‌شود “مردم سالاری” دارد. آیا شما به تمام دست اندرکاران روزه سیاسی هم تحمیل خواهید کرد تا مثلآ آقای عبدی از امروز روزه سیاسی خود را <اعتصاب غذا> بنامد!؟ یا دهها دانشجویی که به پیروی از رهبران‌شان در گروهای مذهبی دست به روزه سیاسی زده‌اند را مجبور خواهید کرد تا روزه سیاسی شان را بشکنند و از نو شروع به “اعتصاب غذای” سیاسی بکنند!؟ یا از همه مهم‌تر با احزابی که این حرکت “روزه سیاسی” را رهبری می‌کنند هماهنگی کرده‌اید!؟ بعید میدانم.
چه کسی را می‌خواهید با این کار فریب بدهید مرا یا مردمی را که از هرچه مذهب اسلام به یدک می‌کشد متنفراند!
دوست گرامی خانه از پای‌بست ویران است، با جابجایی چند آجر نوسازی پدید نخواهد آمد. قدیم‌ها که ما در ایران بودیم منظورم آن زمان‌هاست که خمینی ما را از خانه‌مان بیرون نکرده بود، واژه‌ای داشتیم بنام “خانه کلنگی”، نمی‌دانم این واژه را می‌شناسید یا نه؟ این واژه همان واژه ایست که برای حکومت ایران قابل استفاده است نه بیشتر نه کمتر. خانه کلنگی را هم همگان می‌دانند چه بایداش کرد.
نام وبلاگ شما را هم بنا به خواست خودتان به لیست کسانی که اعلام آمادگی برای همکاری با انجمن وبلاگ نگاران کرده‌اند افزودم تا بدانید که شما را دشمن خود نمی‌دانم ولی شما هم باید به من ثابت کنید که برداشتتان از دموکراسی همان برداشت همه‌گیر شده‌ای است که همگان می‌شناسند نه واژه من در آوردی حزب مشارکت یا مجاهدین انقلاب اسلامی یا ملی مذهبی‌ها اینها گروه‌هایی واپس گرا هستند که ارمغان‌شان را ملت ایران ربع قرن تجربه کرده‌اند.
ایده‌ای نو ‌بایدام
تا بسازم میهن‌ام

نوشته: در ساعت: 4:26 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در دیزی باز است حیای گربه کجاست!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی