Nov 10 2003

هرج و مرج!

نوشته:     :::       Comments Off on هرج و مرج!

در مملکتی که جز هرج و مرج چیز دیگری وجود ندارد همه چیز ممکن است حتی کشیدن ملت به خیابان بخاطر چیزهای واهی. جن‌گیری و رمالی آخوند بلایی سر ملت آورده که حتی بدیعی ترین چیزها را هم نمی‌توانند تشخیص دهند و اگر کسی می‌خواهد نگران امنیت ملی باشد این گونه اتفاقات است که مرا نگران امنیت مان می‌کند نه حمله آمریکا یا اسرائیل یا کوفت یا زهر مار. اینگونه رفتار اجتماعی بدترین نوع خطر برای منافع ملی ماست. دست آویز کردن احمقانه ترین داستان و کشیدن مردم به خیابانها.
این هم اصل خبر:
حدود دو هزار تن از جوانان عصر جمعه در منطقه نيروگاه قم در پي انتشار شايعه‌اي مبني بر قصد اعدام يك زن در اين منطقه به دليل توهين به اسلام پس از ساعتي تجمع، سبب بروز ناآرامي شدند.
نيروگاه قم، يكي از مناطق‌ محروم است كه بيشتر جمعيت شهر قم در آن منطقه زندگي مي‌كنند.
اين تجمع در پي آن شكل گرفت كه در روزهاي اخير شايعه‌اي در قم منتشر شد كه طبق آن، گفته مي‌شد: «يك زن در اين منطقه به دليل توهين به اسلام، سر آن به شكل پلنگ درآمده و مسؤولان قضايي حكم اعدام در ملأ‌عام او را صادر كرده‌اند.» به گزارش خبرنگار «رويداد»، كاريكاتور اين زن، دو روز پيش در مدارس ابتدايي اين منطقه پخش شده بود و اين مسأله پيش‌زمينه‌اي براي تجمع مردم به ويژ جوانان گرديد. با شروع ناآرامي،‌عبور و مرور در نيروگاه توسط نيروي انتظامي ممنوع شد و يگان ويژه به مقابله با افرادي كه قصد سوء استفاده از اين جريان را داشتند، پرداخت.

نوشته: در ساعت: 2:16 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on هرج و مرج!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی