Jun 15 2002

سخنان گهربار این هم از

نوشته:     :::       Comments Off on سخنان گهربار این هم از

سخنان گهربار
این هم از سخنان گهر بار نماینده امام 14 در استان کهکیلویه و بویراحمد و نماینده مجلس خبرگان رهبری “حضرت سید کرامت الله ملک حسینی”. خستم شد تا لقب و اسم و شغل این مفنگی رو نوشتم باور بفرماید یک تریلی باید فقط اسم و مشخصات این آقا رو حمل کنه، تازه باید اضافه کنم که این آقا رو با حضرت حسنی اشتباه نگیرید گرچه سخنان گهر بار ایشان دست کمی از آن یکی ندارد.
البته قابل ذکر است که ایشان در یک نطق (وعده) درمورد این همه مسایل اجتماعی سخنرانی کرده اند (موسیقی، حدود الهی، تورم و ذبح اسلامی).
حُسن آقا: “چندبار به این جوانان احمق گفتم بجای رفتن به خارجه بروید به حوضه علمیه قم و باور بفرمایید از دانشگاه سوربون و اکسفورد هم بهتر است.” میگوید نه دلیلش را هم که در بالا آوردم مگر کوريد! اين آقا در اين همه مسايل اجتماعی صاحب نظر است. تازه شکسته نفسی فرموده اند وگرنه در مورد بول و غايت هم اگاهی هايی دارند و شايد در اين جلسه بخصوص، وقتش را نداشته اند وگرنه در موردهای ديگر هم سخن پردازی ميفرموده اند.
خوبست ديگه حُسن آقا برو سر اصل موضوع توهم که دست کمی از این آخوندها نداری وقتی روده درازی میکنی ولکن معامله نیستی ها.
میفرمایند: “موسیقی محبت بین زن و شوهر را از بین میبرد”نگفتم آقا خیلی وارده حلا هی رو بگيد نه . باورکنید اینها حقشون رو در جمهوری اسلامی خورده اند و گرنه به والله اگه آمریکا مارو تحریم نکرده بود باور بفرمایید تا حالا این مغزهای پر بار رو هم برده بودند و در دانشگاهاشون بکار گمارده بودند. خدا را هزار مرتبه شکر که ما با آمریکا مشکل داریم.
حضرتش ادامه میدهد “ادوات موسیقی نظیر ساز، نی، تنبک و … در هر خانه ای که وارد شود سبب چند چهره گی، دورویی و از بین رفتن محبت زن و شوهر شده کانون خانواده را از هم میپاشد.
ده نگفتم والله ما صد بار به این زن حُسن آقا گفتیم ها از ما باور نکرد، ديديد آخر چه شد هی بس که تو خونه قر داد مام هحی بهش گفتیم، قر نده ضعیفه، اصلآ بگوشش نرفت که نرفت. به خاطر همين هم بين ما دعوا شد و رابطه مون بهم خورد كه خورد كه خورد و فكر نكنم كه بدون صد تا ان من يجيب و والرحمن درست بشه. شايد هم مجبور بشيم بريم صدقه هم بديم.
ایشان در خاتمه اضافه فرمودند که در یک جامعه اگر حدود خداوند اجرا نشود مجرمین زیاد شده و فساد، فحشا، دزدی در جامعه رواج می یابد.
حسُن آقا: همش تقصیر خاتمی هست ها اگه گذاشته بود كه بيشتر از اينها دست و پا ببرند کار به اینجا ها نمیکشید که مملکت به گوه کشیده بشه. میگما حاج آقا باور کنید ما نبودیما این یارو بود که پشت سرما وایساده بود بخدا ما نبودیم، اون بود گفت میره و فرار کرد.
حُسن آقا چاکریم

نوشته: در ساعت: 2:38 am در بخش: طنز

Comments Off on سخنان گهربار این هم از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی