Jun 16 2002

Sort And Delete میدونید

نوشته:     :::       Comments Off on Sort And Delete میدونید

Sort And Delete

میدونید حُسن آقا چند سال پیش مشکل روانی پیداکرده بود، البته نه اونجوری که کارش به تیمارستان بکشه ها ولی خوب حُسن آقا شبها خوابش نمیبرد. چی کار کنم چی کار نکنم؟ به این نتیجه رسید که از چندتا کتاب روانشاسی که خونده بود کمک بگیره و این درد لا علاج رو درمونی بکنه. یک چندتا کتاب دیگه ی روانشناسی هم به نروژی خرید تا بلکه یی راه چاره ای پیدا کنه. تو یکی از این کتابها حُسن آقا خوند که بری خابیدن ميشه مثلآ گوسفند شمرد و چون معمولآ گله گوسفند تعدادشون زیاده خوب آدم خسش میشه بعد خوابش میبره.
چند شب حُسن آقا گوسفند شمرد ولی گوسفندا تموم میشدند و حُسن آقا خوابش نمیبرد. تا اینکه حُسن آقا به این نتیجه رسید که این متد خوبه ولی تعداد گوسفندا باید زیاد بشن، هرچی فکر کرد گله به این بزرگی که بتونه به خواب رفتن حُسن آقا کمک کنه پیدا نکرد. تا اینکه عاقبت یه فکر بکر به مغز متفکر حُسن آقا خطور کرد و او نهم این بود که بجای پیدا کردن گله ی به این بزرگی میتونه از آخوندهای توی ایران استفاده کنه، اول اینکه گله اونا از هر گله گوسفندی بیشتره و تمومی هم نداره دوم آنقدر خسته کننده هستن که فقط فکر به اونها حُسن آقا رو بخواب میبرد، درضمن پشم هم که دارن بهتراز هر گوسفندی تازه خاصیت یک گوسفند از اونا هم بیشتره بهتره این حیوانات مفید رو به کارهای دیگه گماشت.
بعد از چند مدت حُسن آقا یک ایده ی جالب تر بفکرش رسید بجای شمردن، تصمیم گرفت به ساختن یک راکتی از اون نوعی که آمریکایی ها دارند که وقتی شلیک میکنی دنبال هدف میگرده تا هدف رو پیدا کنه و دقیقآ به هدف بخوره. بعد فکر کرد که نه اینکار اول خونریزی راه میندازه و این چیزی نیست که حُسن آقا خوشش بیاد، آها پیدا کردم حُسن آقا با خودش فکر کرد، چون علاقه به برنامه ریزی کامپیوتر داره تصمیم گرفت یک برنامه درست کنه که هر وقت روی یک دکمه مثلآ “Delete ” رو فشار میداد مثلآ یک آخوند delete بشه. بعد حُسن آقا فکر کرد که این برنامه بهتره که یک سیستم چی میگن ردیف کردن!؟ به اینگلیسی میگن “Sorting” هم داشته باشه چون در اون صورت میشه مثلآ همه آخوندها رو ریخت توی این برنامه و به اون دستور داد که همه رو sort کنه و مثلآ بترتیب مقام اونا رو Delete کنه یا مثلآ بصورت کلفتی گردن اونا رو sort کنه بعد بگه delete . خلاصه این برنامه رو همینطوری میشه گسترش داد. مثلآ میشه به برنامه گفت قبل از delete کردن هر آخوندی که اسمش با حرف “خ” شروع میشه یک رقص عربی بکنه بعد delete بشه.
خلاصه من چمیدونم شما خودتون از اینجور خوابها ببینید به حُسن آقا چه حرجی داره که بری شما خواب بیبینه، حُسن آقا خوابش میاد بری امشب کافی هست.
خوب بخوابید

نوشته: در ساعت: 1:05 pm در بخش: طنز

Comments Off on Sort And Delete میدونید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی