Nov 23 2003

ترفندهای رژیم برای کشیدن مردم به پای صندوقهای رای

نوشته:     :::       Comments Off on ترفندهای رژیم برای کشیدن مردم به پای صندوقهای رای

با نزدیک شدن انتخابات دست اندرکاران رژیم تلاشهای خود در زمینه تشویق مردم به شرکت در انتخابات را شدت بخشیده اند و سعی دارند تا تنور حکومت آخوندی را گرم نگاه دارند. از این رو آنها از هیچ کوششی بری فریب مردم و شرکت دادن آنها در انتخابات کوتاهی نخواهند کرد.
به نقل قول زیر توجه کنید تا ببینید چگونه از طرف دانشجویان نظر میدهند. سبک شان شدیدآ آخوندی است . فلانی گفت که فلانی در فلان مجلس شنیده که فلان چیز در فلان جا بنابوده انجام شود و …
این نمونه را بخوانید:
سعيد رضوی فقيه گفت دبير سياسی طيف علامه‌ی دفتر تحكيم وحدت، در مراسم شب‌های ماه رمضان جبهه‌ی مشاركت در كانون توحيد گفت:
سرنوشت اصلاحات به انتخابات مجلس هفتم بستگی دارد و ياس و نااميدی مردم مي‌تواند برای ما آينده تلخی را رقم بزند؛ به نظر من ما بايد فرصتی را فراهم كنيم تا بتوانيم بخشی از نيروهای اصلاح‌طلب را به مجلس بفرستيم، در واقع تكليف تاريخی و سياسی ماست كه در انتخابات شركت كنيم و بتوانيم اكثريت را به اصلاح‌طلبان اختصاص دهيم ولی نبايد به فكر تسخير باشيم بلكه بايد به فكر مقاومت باشيم.

از اینرو وظیفه همه ماست تا با افشای این روشها در خنثی کردن اینگونه حرکتها که فقط تلاش در کشیدن مردم به پای صندوقهای رای را دارند کوشا باشیم. این حرکات چیزی بجز خریدن چهار سال عمر دوباره برای جمهوری اسلامی نیست.
با محکومیت ایران در مجمع عمومی سازمان ملل در زمینه نقض حقوق بشر (قطعنامه با 73 رای موافق، 49 رای مخالف و 50 رای ممتنع دیروز به تصويب رسيد) و مشکلاتی که با شوراي حكام و قطعنامه‌ي مربوط به آن را دارد با شرکت نکردن مردم در انتخابات یقینآ تیر آخر بر قلب رژیم خواهد نشست و زمینه سقوط رژیم مهیا خواهد شد. بخاطر بیاورید زمانی را که میلوسویچ با تقلب در انتخابات سعی در ادامه حکومت خود را داشت، چه سریع حکومت‌اش به جهان نیستی پیوست.
در تشویق مردم به تحریم انتخابات کوتاهی نکنید، از سرخی افق رسیدن صبح را می توان دید.

نوشته: در ساعت: 2:45 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ترفندهای رژیم برای کشیدن مردم به پای صندوقهای رای  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی