Dec 01 2003

تهدید حزب‌الله

نوشته:     :::       Comments Off on تهدید حزب‌الله

از پیغام گیر خُسن آقا:
محفوظ
http://sairoi@sairoi.ir
وب مستر عزیز و بازدید کننده های سایت.بزودی طبق گزارش های که از طرف هیت بازرسی و کنترل ارتباطات مجلس شورای اسلامی به وزارت اطلاعات ارجاع شده .بزودی اشخاصی که مبادرت به نشر اکاذیب و مقالات تحریک آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران مینمایند در سه نوبت اخطار و در مرحله بعدی طی سلسله مراتب مبادرت به جلوگیری از امکانات فراهم شده برای شما میگردد و بدیهی است حتما با در نظر گرفتن این هشدار کمال احتیاطات لازم را جهت انتشار دیدگاه ها و نظرات منتشر شده از طریق این سایت را مینمائید.به هیچ عنوان این اخطار به منزله تهدید و یا ایجاد رعب نمیباشد.هرگونه اعتراض و یاشکایتی از طریق صندوق پستی درج شده قابل پیگیری میباشد.امید با نصایح و ارشاد های استادان و بزرگان علم ودین به راه راست که همان صراط المستقیم میباشد رهنمون گردید ….و من الله التوفیق
خوندید!؟ حالا پاسخ خُسن آقا، البته اول به لهجه شیرازی بعد به لهجه چمی‌دونم تهرانی:
اگه ما می‌خاسیم از امثال توی نَنِسَگ بترسیم که 24 سال پیش غلاف کِردِه بودیم. پس جیش داری برو جلو. دویومندش اگه مجلس شوربوی اسلامی غلطی میتونس بوکونه یه انگشت می‌کرد کون رهبر که هم صوابش بیشتره هم اجر آخرتش.
و من الله التوفیق
صِد بِیزار از تخم خُسن آقا برو بالو.
حالو به لهجه تهرونی:
بچه بیو برو وگنه می‌گم از تخم دارت بزنن. آخه توله سگ توکه هنوز فرق بین آدرس وب و آدرس میل رو نمی‌دونی چطور می‌خوای بیای از تخم و بلاگ نویسای مرد و از پشم کس وبلاگ نویسای زن بری بالا!؟

نوشته: در ساعت: 3:22 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تهدید حزب‌الله  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی