Jun 19 2002

پاسخی به پرشین وب لاگ

نوشته:     :::       Comments Off on پاسخی به پرشین وب لاگ

پاسخی به پرشین وب لاگ
آقا ببین مارو به چه کارهایی وامیداره این رژیم، بابا ول کنید دیگه، حتی خرفت ترین شما هم فهمیدند که این رژیم رفتنی ست، اینهمه تلاش و تقلا برای چه نوکرتم!؟ بابا جان والله اگه رژیم شاه بود تاحالا ده بار رفته بود، مگه اینا ولکن معامله هستند. دوست عزیز مگر شما گمان میکنید که میتوانید این ملت را فریب بدهید! دوران فریب سپری شده. مطلب زیر رو از توی جارچی کپی کردم تا ببینید که حیله و مکر تا کجا به اعماق روح آقایان رسوخ کرده. جناب admin.persianblog.com شما اگر توضیحی داشتید بایستی به کسانی میدادید که منتقد شما بودند نه اینکه به کسی که خود متهم است که در زیر همان چتری قرار دارد که شما و حضرت ولایـت قرار دارید.
این مطلب را از جارچی بخوانید:



Monday, June 17, 2002
٭٭٭ بازهم خبري از پرشين بلاگ !
ايــــن هم درددلهاي مدير سايت پرشين بلاگ كه انگار دلش خيلي خونه ! آخ دلم واسش كباب شد ! ايشون اول از اينكه مامور نظام تلقي شدند كمي تا قسمتي ابراز دلخوري كردند و بعد فرمودند كه :
« کاربران عزيز PersianBlog.com ما را به خاطر مشکلاتی که در شروع کار وجود دارد و بسياری از آنها نيز از طرف سرور طرف قرارداد است (که به ما بسيار لطف دارند)،
خواهند بخشيد و ديگه اينقدر به گروه ضد حال نزنن (من ميرم – به همه ميگم برن – من ديگه قهرم – چرا اينجا نوشابه نميدن – آب از آسياب بيفته من Logo رو بر ميدارم و …). ما انتظار داريم حالا که مفت و مجانی وقت و پول ميزاريم تا شما مشکلی نداشته باشيد، شما هم به ما کمک کنين و از يک کاری کاملا ايرانی و برای ايرانی حمايت کنين.»
و در ادامه ميفزايد : « اگه مشکلی بود ميل برنين به روی چشم درست ميکنيم – فقط فحش ندين » (!)
آخه راست ميگه بچه ديگه ! چرا فحش ميدين ؟ چرا ضدحال ميزنين به اين پسرهاي خوب ماه ِ دسته گل ؟!!
08:13 | ابهامِ «سايه – روشن »


جان من شما گلایه کرده اید که یک وب لاگ ملی درست کرده اید و ما نمیگذاریم، شما میدانید مشکلتان چی است؟ مشکلتان این است که همچون ولایت فقیه مردم را “صغیر” میپندارید و رفتید برای “همه” جا رزرو کرده اید، وخود نپرسیده “قیم” ملت وبلاگستان شده اید، حال توقع دارید ملت وبلاگستان شما را نوکر ولایت نخوانند!؟ شما اگر نوکر ولایت هم که نباشید افکار و کردارتان ولایتی است وقتی که خود را مجاز میدانید که برای این و آن وب لاگ درست کنید.
این هم توضیحی از یکی از دست اندرکاران پرشین وبلاگ بنام عطا:


ما نميدونيم چيکار کنيم، شما بگين
::عطا::
آقا ما تازه فهميديم که با کی طرفيم. آقای هوشنگ ما برای اينکه کسی به نام شما مطلب ننويسه، وبلاگتان را رزرو کرديم و براتون شناسه کاربری و کلمه عبور هم فرستاديم. اگه شما تا حالا اينو نفهميدي، بعيد مي دونم با توضيحات من هم بفهمي. اگه ميخوای پاک کنيم، خيلی خوب پاک می کنيم، تبعاتش با خودت.
خانم آزاده سپهری، ما اصلا شما را قابل ندونستيم که وبلاگ شما رو رزرو کنيم. امروز مطمئن شديم که کار درستی کرديم. ما از دوستی که وبلاگی به نام ايشان درست کرده می خواهيم خودش رو خراب نکنه. به دليل زير:
قابل توجه دوستان پرشين بلاگ من نامه ايشان را با عرض عذرخواهی فراوان نقل می کنم تا ببينيد ما با چه کسايی طرفيم:
کس کش های بی شرف، يا سريعا وبلاگم رو از آدرستون حذف کنيد يا خوارتون بدجوری گاييده س!


چند توضیح و باقی قضاوت رو به خودتان واگذار میکنم. عطا خان میفرمایند“آقا ما تازه فهميديم که با کی طرفيم. آقای هوشنگ ما برای اينکه کسی به نام شما مطلب ننويسه، وبلاگتان را رزرو کرديم و براتون شناسه کاربری و کلمه عبور هم فرستاديم”. نگفتم توی نوشته ی قبلیم که ممکنه این آقایون ایده آلیست باشند!؟ از قرار معلوم هم همین هست، باور بفرمایید آقای عطا مشکل شما ما نیستیم مشکل شما توضیحات خود شماست، چون استدلالهای شما یک کمی “کم وزن” هست، یک کمی “درون تهی” هست، یک کمی هم “بوی نمناک” توی بازار تهران را به مشام میرساند.
مردم آن به که مرا مست و غزلخوان بينند       اشک در چشم من است و همه باران بينند

نوشته: در ساعت: 3:10 pm در بخش: ملای حیله گر

Comments Off on پاسخی به پرشین وب لاگ  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی