Dec 19 2003

چوپان و بره‌های‌اش

نوشته:     :::       Comments Off on چوپان و بره‌های‌اش

رهبر عظیم الجثه: در منطق بسيار مستحكم و عميق مردم سالاري ديني هيچ ولايت و حاكميتي مطلوب نيست مگر پروردگار تفويض كرده باشد و خداوند نيز اين حاكميت را در رده‌‏هاي مختلف حاكميت اسلامي تنها به كساني تفويض مي‌‏كند كه عدالت و تقوا داشته باشند و مردم هم آنان را بخواهند.
ایشان با پیچیدن کلمات و سفسطه می‌خواهند به زبان آخوندی بگویند که:
1. حکومت مردم سالاری چیزی نیست جز رهبری یک شخص بر همه! مثال میزنم تا برای کسانی که زبان فارسی را خوب نمی‌فهمند شیرفهم بشوند. همگی بره تشریف دارید و امام چهاردهم چوپان.
2. ایشان می‌فرمایند خداوند در گیتی به این بزرگی هیچ کس را بعنوان چوپان قبول ندارد جز حضرت ایشان که بر حسب اتفاق چلاق نیز میباشند. حالا باید به ایشان دست‌مریزاد گفت و خر فهم‌شان کرد که: ای آقا ما ریدیم به آن خدایی که اول گیتی به این بزرگی و گل و گشادی را می‌آفریند! و این همه حیوانات و گیاهان را در آن قرار می‌دهد ولی در کشف رهبر به ذلیل ترینشان بسنده کند و از بس که پیدا کردن این رهبر مشکل بوده بدبخت خداوند مجبور شده چلاقی را برای این کار بگمارد. حالا با دانستن این داده ها آیا می‌توان در مقابل چنین خدای عاجزی سر تعظیم فرود آورد!؟ من که نمی‌توانم در برابر چنین خدایی سر تعظیم فرود آورم، ولی اگر شماها تا این درجه مفلوک تشریف دارید بفرماید.
ایشان در همان سخنرانی در تبيين اهميت مجلس و قانون می‌فرمایند:
قانون يعني سرنوشت كشور؛ بنابراين نمايندگان مجلس با تصويب قوانين, 4 سال سرنوشت كشور و مردم را تعيين مي‌‏كنند و اهميت فراوان مجلس شوراي اسلامي از همين نكته قابل درك است.
ايشان انتخابات را از مهمترين مظاهر مردم سالاري ديني خواندند و افزودند: نظام پارلماني شكل خوبي از مردم سالاري است چرا كه مجلس برخاسته از آراي مردم است و هر چه تصويب مي‌‏كند بايد عمل شود و اگر كسي قصوري دراين مصوبه ها مي بيند و يا احساس مي‌‏كند در برهه‌‏اي از زمان بر اساس مصالح كشور عمل نمي‌‏شود بايد بخود مراجعه كند چرا كه نمايندگان, با راي مردم به مجلس رفته‌‏اند. منبع خبر
از این یکی پاراگراف دو نکته دیگر را می‌توان استخراج کرد:
1. الاغعلی بعد از اینکه در قسمت اول روضه‌خانی‌اش می‌گوید: فقط او لیاقت چوپانی امت شله زردخور را دارد! برای اینکه همزمان شله زردخواران خیال نکنند که ایشان مسولیت هم می پذیرد، بلافاصله سر خر را کج می‌کند و با وقاحت کامل حرفهای قبلی‌اش را مثل گوه نشخوار می‌کند و می‌افزاید: در هرصورت اگر مملکت به گل نشست رای دهندگان مسولند!!
2. استیصال او و همچنین ترس و وحشت از عاقبتی که در انتظارش است تا مثل برادر صدام، روز موعود شپش‌های سرش را جستجو کنند و بعد هم قلاده به گردن به سیاه‌چال تاریخ بیندازنداش. البته چیزی را که این الاغعلی فراموش کرده یا گمان می‌کند که مردم فراموش کرده‌اند “حکم حکومتی” است که ایشان با آن شلوار پایین نکشیده ریدند به کل مجلس و رای دهندگان و فرمودن “مجلس حق تغییر قانون مطبوعات را ندارد” و تازه آنجایی هم که خود ایشان دخالت نکردند، چاکران سینه چاک ایشان و خانم بیاران دستگاه خلیفه راه را بر همین بقول خود ایشان مظهر مردم سالاری می‌بندند. به این می‌گویند پررویی به توان بی‌نهایت
خودشان می‌برند خودشان می‌دوزند و وقتی همه چیز به گوه کشیده شد، ایشان با پررویی می‌فرمایند مجلسیان با رای مردم انتخاب شده‌اند درنتیجه این مردم هستند که باید به خود مراجعه کنند.
با این همه باز هم عده‌ی در این توهم‌اند که با شرکت در انتخابات به دموکراسی خواهیم رسید!! بنظر من چنین افرادی باید با مراجعه به پزشک مغز خود را مورد معاینه قرار دهند ممکن است که از عقل سلیم برخوردار نباشند.
وگرنه در سیستمی که این الاغعلی رهبری را به عهده دارد نمی تواند چیزی بنام انتخابات را جدی گرفت.
تحریم تنها راه نجات ملک و ملت است.

نوشته: در ساعت: 8:29 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چوپان و بره‌های‌اش  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی