Dec 22 2003

دانشجویی که دست به اینگونه

نوشته:     :::       Comments Off on دانشجویی که دست به اینگونه

دانشجویی که دست به اینگونه کارها می‌زند، نشان می‌دهد که به آگاهی کافی برای هدایت جامعه دست یافته و مشکلات جامعه را می‌شناسد.
دوستان از اخباری که از ایران بدستم می‌رسد چنین پنداشته بودم که سانسور تا اندازه‌ای شل شده. اگر چنین نیست حتمآ اینگونه خبرها را سعی کنید به دیگر وبلاگ نویسها اطلاع دهید مخصوصآ آنها که در ایران نیستند. با اینکار اول از همه رژیم را افشا می‌کنید و همچنین افرادی را که در پیداکردن راه چاره فعالند کمک می‌کنید تا بدانند کدام ISP ها بیشتر سانسور می‌کنند و کدام نمی‌کنند. همچنین تاثیر دیگری که این کار خواهد داشت نام ISP هایی که با رژیم همکاری می‌کنند فاش می‌شود و مردم از آنها کارت اینترنت نمی‌خرند.
درضمن دوتا وبلاگی که گویا هنوز سانسور می‌شوند یکی وبلاگ شمر و دیگری وبلاگ نت‌پد ایرانی است که امید آینه‌ای برای وبلاگ شمر در اینجا درست کرده و فضول هم خودش یک وبلاگ دیگه باز کرده که کپی مطلب‌اش را در آنجا قرار می‌دهد.
من همچنین در پی راه اندازی سایتهای آینه‌ای برای سایتهای خبری هستم البته اینها بسیار مشکل‌تر خواهد بود و فضای زیادی را می طلبد. نکته دیگر اینکه من زمانی که اخبار را دراین جا کپی کردم وقتی دیدم که تعداد مراجعه کنندگان کمتر از 10 نفر در 24 ساعت بود گمان بردم که نیازی به این کار نیست بهمین خاطر هم از این کار دست کشیدم وگرنه به نظر من اطلاع رسانی و خنثی کردن سانسور از نظر من یکی از اساسی ترین کارهاست که می‌توان برای جنبش آزادی خواهی انجام داد

نوشته: در ساعت: 10:55 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دانشجویی که دست به اینگونه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی