Jan 07 2004

در مورد سانسور دوستی با

نوشته:     :::       Comments Off on در مورد سانسور دوستی با

در مورد سانسور دوستی با ارسال این پراکسی از ایران خبر می دهد که با آن می‌توان اکثر سایت‌های سانسور شده را باز کرد. فقط توجه داشته باشید که هنگامی که صفحه باز می‌شود چند خط اول آن تبلیقات سایتی است که پراکسی را ساخته و این هم هزینه زیادی برای گریز از سانسور نیست.
درمورد مطلب دیروز و بحث‌هایی که برانگیخت باید بگویم که هنوز عده‌ای اندر خم یک کوچه‌اند و هنوز راه نجات را در انتخاب این یا آن یکی از جناه‌های جمهوری لجن می‌بینند و دلیلشان هم این است که با انتخاب به گفته ایشان اصلاح طلب‌ها خواهند توانست ایران را به راه راست هدایت کنند. باید گفت که دوستان بیشتر مطالعه کنید شاید در این ایده گمراه شده‌تان تجدید نظر کنید! در ایران بگمان من اما ملت از این مرحله گذشته‌اند و به فاز جدیدی رسیده‌اند که همانا تحریم و رویگردانی کامل از رژیم آخوندی به هر شکل و شمایل آن است.
درمورد سوال دوست عزیزمان مسعود هم باید بگویم که عزیز جان من سال‌هاست که باورهایم را کنار گذاشته‌ام و هر روز ممکن است برداشتهای من از محیط اطرافم تغییر کند، چونکه به هیچ چیز باور ندارم. به گمان من هیچ عقیده‌ای مطلق و همیشگی نیست و تنها راه چاره ایست برای گذر از مشکلات امروزی و مشکلات فردای ما را تدبیر دیگر باید کرد نه کلیشه‌های گذشته. پس قبول کن که من هیچ چیزی را نه توجیح می کنم و نه کورکورانه قبول فقط راه چاره‌های امروزمان را سعی می کنم بیابم نه بیشتر. البته باید بگویم که حتی ممکن است راه‌های پیشنهادی من هم به ناکجا آباد ختم شود ولی راه‌هایی را که جستجو می کنم با پاکی دل انتخاب می‌شوند و نه از روی حیله و نیرنگ. من عاشقم همین.
در مورد تحریم انتخابات هم باید بگویم که از همیشه مصمم ترام و بزودی با نزدیک شدن به زمان انتخابات قول می دهم تمام شبانه روزم را به اینکار اختصاص خواهم داد.

نوشته: در ساعت: 12:27 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در مورد سانسور دوستی با  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی