Jan 16 2004

Persian Music Channel یا همان

نوشته:     :::       Comments Off on Persian Music Channel یا همان

Persian Music Channel یا همان PMC این کانال تلوزیونی رو می‌دونید چه گروهی راه انداخته و از نظر مالی حمایت می کنه؟ بی خود نیست که در ایران مدام شایعه‌هایی شنیده می‌شود که مثلآ هاشمی صاحب این یا آن کانال تلوزیونی است. برکسی پوشیده نیست که دایر کردن چنین کانال‌های تلوزیونی مخارج هنگفتی را می‌طلبد، پس در نتیجه باید پرسید چه کسی مخارج چنین کانال‌هایی را می پردازد. این یکی گویا به گفته هموطنان تبلیغات چندانی را هم در لابلای برنامه‌هایش پخش نمی‌کند و تقریبآ یک سره موزیک پخش می‌کند.
یکی از اساسی‌ترین اهداف امروز حکومت گران جمهوری اسلامی در ایران غیر سیاسی کردن جوانان است تا با این روش بتوانند حکومت خود را چند صباحی در قدرت نگه دارند. این یکی شگردشان بگمان من که یکی از اساسی ترین و موثر ترین نوع آن است. با تنگ‌ناهایی که جوانان در ایران امروز دارند و محدودیت‌هایی که همه می‌شناسیم، دایر کردن یک کانال تلوزیونی که شبانه روز موزیک‌های لس انجلسی و غربی مد روز را بی وقفه پخش می‌کند، دیگر به جوانان بریده از سیاست مجال فکر کردن نخواهد داد تا در فردای تحریم انتخابات بتوانند خود را به تحرک درآورند. از این رو وظیفه خود می‌دانم که در افشاگری چنین روندهایی در حد امکان از اینگونه دسیسه‌ها پرده بردارم تا شاید کسانی که دل به حال ایران می‌سوزانند هشیارتر در مقابل دسیسه‌های شیاطین کوچک و بزرگی که حکومتگر در ایران هستند بایستند.
یک نکته دیگر:
خُسن آقا امضا کرد شما چطور؟ دوستانی که با تحریم انتخابات موافقند خواشمندم با امضا این فراخوان در گسترده تر کردن تحریم بکوشند.

نوشته: در ساعت: 10:59 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on Persian Music Channel یا همان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی