Jan 19 2004

امروز این نامه را به

نوشته:     :::       Comments Off on امروز این نامه را به

امروز این نامه را به قاصبین خانه ملت به این آدرس ( sitin@hotmail.com) فرستادم، همان‌ها که به گمان خود دارند با تحصن در مجلس ملت را فریب میدهند.
نامه ای به متحصنین در خانه ملت
خانم‌ها و آقایان متحصن! شما مستحق هر آنچه که رژیم اقتدار گرای خمینی برسرتان می‌آورد هستید. میدانید چرا؟
برای اینکه به ملتی که بشما رای اعتماد داده بود پشت کردید. نمک خوردید و نمکدان شکستید. شاید بپرسید چگونه؟ اجازه بدهید تا گوشه‌هایی هرچند کوچک از این خیانت بزرگ را برایتان توضیح دهم گرچه می‌دانم که شما بهتر از من به گناهان خود آگاهید.
شروع مجلس زمانی که ملت با رای کم به کروبی به اطلاع شما رساند که او را برنمی‌تابد شما برعکس رای ملت او را به ریاست مجلس برگزیدید. وحتی پس از اینکه مخالفت ملت را با این عمل خود دیدید دوباره از روی عافیت‌طلبی برای دومین بار او را به ریاست مجلس برگزیدید تا او بتواند باخیانت به ملت برای رهبر خوش رقصی کند.
ملت نجیب ایران برای اینکه دست خاتمی خائن را برای پشبرد اصلاحات!! باز کند به شما رای داد وشما را به مجلس فرستاد ولی شما پس از اینکه خاتمی برای دومین بار با انتخاب وزرای بی لیاقت و خائن به مجلس آمد دوباره در برابر ناباوری ملت به تمام وزرای بی‌کفایت و سرسپرده او رای اعتماد دادید. با این همه باز هم ملت وفادار ایران از شما پشتیبانی کرد و شما بیخردان باز هم بدون درنظر گرفتن این همه ارفاق و وفاداری و نجابت از جانب ملت به موکلین خود پشت کردید. این پشت کردن های پیاپی شما به ملت در تاریخ پر فراز و نشیب ایران بی سابقه است. شما در اولین روزهای مجلس با اینکه به ملت قول تغییر قانون مطبوعات را داده بودید با خیانت به ملت (موکلین خود) و برای خوش رقصی در درگاه رهبر خودکامه تان قول به ملت را پشیزی ارزش نگذاشتید و راه خود و رهبر را رفتید و حالا که نابخردیتان گریبان خودتان را گرفته روی به تحصن آورده‌اید. آیا اجازه میدهید به عنوان یکی از اعضای ملت رنج دیده ایران از شما بپرسم که “چرا و به کدام مجوز از قول‌هایی که به موکلین خود داده بودید رویگرداندید؟چرا روی گرداندید؟
آیا پاسخی برای این پرسش ساده دارید؟ چرا از روز نخست بجای چاپلوسی برای رهبر و دیگر منفورین رژیم آخوندی روی به درگاه ملت نیاوردید و راهکارهایی را که ملت درمقابل شما گذاشته بود برنگزیدید تا امروز نیز همچون طول تاریخ پر افتخار ایران زمین، ملت غیور ایران از شما حمایت کند، وبرای اهدافش خونها فداکند. آیا به شعور و شهامت موکلین خود شک داشتید؟
فراموش نکنید که مجازات شما هم مثل کسانی که خیانت به قیام 57 را مرتکب شدند بس گران خواهد بود ملت ایران شما را هم به سزای اعمالتان خواهد رساند. فریبکاری بس است دیگر حنای شما رنگ باخته. ملت راه خود می داند و شما را هم همراه باقیمانده رژیم منفورتان به زباله دان تاریخ ایران خواهد سپرد.

نوشته: در ساعت: 10:56 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on امروز این نامه را به  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی