Jan 23 2004

دوست عزیز و گرامیمان امید

نوشته:     :::       Comments Off on دوست عزیز و گرامیمان امید

دوست عزیز و گرامیمان امید علمدار میلانی صفحه‌ای را برای جمع آوری امضا و حمایت از متحصنین در مجلس درست کرده با عنوان “حمایت از تحصن نمایندگان برایِ انتخابات آزاد “.
تا اینجای کار به عنوان یک ایرانی خواهان دموکراسی مشکلی وجود ندارد ” هر کس آزاد است عقایداش را نشر دهد”. ولی متاسفانه عیب کار از آنجا شروع می‌شود که امید عزیز یا کسانی که این صفحه را طراحی کرده‌اند با تیتر زدن “حمایت از تحصن نمایندگان برایِ انتخابات آزاد ” می‌خواهند این مساله را القاء کنند که انتخابات آزاد است. دوستان عزیز انتخابات در ایران دوران خمینیسم هیچگاه آزاد نبوده که امروز باشد. انتخاب زمانی آزاد است که انتخاب کنند به سلیقه خود هرکه را خواست انتخاب کند.
فقط برای اینکه دستگیرتان بشود که این آقایان تا چه انداز خود را نماینده مردم میدانند به سوگندنامه ایشان توجه کنید:
“ما نمايندگان ملت در مجلس شوراي اسلامي به نام خداوند قادر متعال سوگند ياد مي كنيم با تكيه بر شرف انساني خويش پاسدار حريم اسلام و نگاهبان دستاوردهاي انقلاب اسلامي و مباني جمهوري اسلامي ايران باشيم
سوگندنامه
حالا ما نفهمیدیم پاسداری از حریم اسلام و نگاهبان دستاوردهای انقلاب اسلامی و مبانی جمهوری اسلامی چه ربطی به ملت دارد!؟ این بیچاره‌ها هنوز نفهمیده‌اند که درست برعکس برای از بین بردن همین مبانی و دستاوردهاست که مردم مبارزه می‌کنند.
گناه این دوستان زمانی فاحش‌تر میشود که در طراحی این صفحه با بکار گرفتن تصویر مصدق لوگویی را درست کرده‌اند که انسان را به گریه می‌اندازد. این دوستان با سوء استفاده از نام و جایگاه مصدق می‌خواهند در اذهان مردم این تحصن را با تحصن مصدق ویاران فداکاراش یکسان جلو دهند و با این فریب مردم را به حمایت از متحصنین دعوت کنند. سوء استفاده از تاریخ را دیگر نمی‌توان بعنوان یک عمل “آزادی بیان” قبول کرد.
دوستان آن دوازده رادمردی که در اقلیت کامل توانستند کشتی شکسته ایران را در بدترین دوران سیاسی ایران در آبهای پر تلاطم آنزمان به سلامت به مقصد برسانند و پیر استعمار را به زانو در آورند هزاران فرسنگ از این متحصنین بی عرضه، سالوس و خایه مال فاصله دارند و با سوء استفاده از عکس مصدق به هیچ وجه نخواهید توانست گِل بر روی گوهی که این خایه لیسان مقام! معظم! رهبری! در این دوره مجلس خورده‌اند کنید.
اینها بی‌لیاقت ترین نمایندگانی بودند که مردم به مجلس فرستادند وگرنه با اکثریتی که این رجاله‌ها در 3 سال و اندی داشتند می‌توانستند خاک گور ولایت را هم توبره کنند ولی متاسفانه تنها خواست این رجالگان چیزی بجز دریافت حقوق مکفی مجلس و حفظ بیضه اسلام و ولایت نبوده و نیست.
اینها هم به زودی به همان گورستانی فرستاده خواهند شد که دیگر سرسپردگان فرستاده شدند.

نوشته: در ساعت: 12:25 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوست عزیز و گرامیمان امید  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی