Feb 02 2004

حسن اقا مي‌گما بيا و

نوشته:     :::       Comments Off on حسن اقا مي‌گما بيا و

حسن اقا مي‌گما بيا و خوبی کن و از همه چيز برای مردم بگو .
به نظر مي‌رسه که خيلي‌ها متوجه خيلی از چيزها نيستند و بند کردن به جريان انتخابات مجلس هفتم. رندان هم طبق معمول سر ملت را به چيزی گرم کردند و پشت پرده دارن باز هم زد و بند مي‌کنند.
جریان خیلی هم مهم هست و در سطح منطقه هم با ترکیه و اسرائیل هماهنگ گردیده.
اگر خاطرتون باشه هفته پبش وزير امور خارجه ترکيه با همتای آمريکائيش به توافق رسيدند که از تشکيل منطقه خودمختار کردی در شمال عراق بله درست متوجه شديد خود مختار و نه مستقل و مجزا جلوگيری شود و ديروز هم افراطيون اسلامی بيکباره به دفتر فرمانداری کردستان حمله کرده و رهبران کرد را به کشتن دادند. همزمان يکدفعه اسرائيل اسرای زنده تروريستهای حزب الله را با جنازه سربازان مرده اسرائيلی تعويض مي‌کند. بخوانيد ولشان مي‌کنه که برن و نماينده ايران برای مذاکرات پنهانی با آمريکا عبد خدائی ضارب دکتر حسين فاطمی وزير امور خارجه دولت ملی مصدق مي‌شود.
اينها همه نمايانگر اين مي‌باشد که آخوندهای ايران رابطه مجدد با آمريکا برقرار مي‌کنند. آمريکا در قبال آن فشار را بر جمهوری اسلامی کم مي‌کند و بدينوسيله شرايطی برای آحوندها فراهم مي‌شود که به فشارهای حقوق بشری که از طريق اروپا به ايران وارد مي‌شد بتوان که وقعی ننهاد در عوض ملاها نيز آب به اسياب آمريکا در منطقه ريخته و گاه و بيگاه بهانه‌ای بدستشان مي‌دهند تا به سياست‌های خود در منطقه ادامه دهند.
بخاطر همين چراغ‌های سبز آمريکا نيز مي‌باشد که رهبران جمهوری اسلامی ايران با کمال وضوح در مجلس مذاکره با نمايندگان پارلمان اروپا صحبت از اين مي‌کنند که حق مداخله در امور داخلی ايران <بخوانيد انتخابات ازاد> را به ايشان نداده و با کمال صراحت استعفای نمايندگان مجلس را پذيرفته و صلاحيت نامزدهای نمايندگی را رد مي‌کنند.

نوشته: در ساعت: 8:44 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on حسن اقا مي‌گما بيا و  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی