Feb 04 2004

نجات بیضه اسلام ناب محمدی

نوشته:     :::       Comments Off on نجات بیضه اسلام ناب محمدی

گرچه چندروزی است بسیار خسته‌ام و اصلآ تصمیم داشتم چندروزی منهم مثل خاتمی و دیگران کلاه سرتان بگذارم و بهانه بیاورم که مثلآ بادفتق گرفته‌ام و نمی‌توانم دکمه‌های کی‌برد را فشار دهم و هربار که فشار می‌دهم بیضه‌های اسلام ناب محمدی می‌لزد! بعد گفتم نه خیر خُسن اقا! باید فرقی باشد بین بیضه شما و بیضه اسلام. هرچه باشد بیضه شما زنده است درصورتی که بیضه اسلام در حال مرگ! از تعارفات بگذرم بروم سر اصل مطلب.
سخنان سخنگوی دولت را بخوانید تا بعد برایتان توضیحی بدهم:

سخنگوی دولت : دولت هنوز بر اين اصل پافشاري مي‌كند كه انتخابات را با شرايطي كه قبلا اعلام كرده، برگزار كند


به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، عبدالله رمضان‌زاده امروز پس از جلسه‌ي دولت در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به جلسه‌اي كه در حضور مقام معظم رهبري برگزار شده است، اميدواريم به نتايج قابل قبولي كه از نظر دولت، امكان برگزاري انتخابات را فراهم كند، برسيم.
وي گفت: به هر حال همه‌ي مجموعه‌ي دولت هنوز بر اين اصل پافشاري مي‌كند كه انتخابات را با شرايطي كه قبلا اعلام كرده، برگزار كند.
سخنگوي دولت افزود: در مورد افراد به هيچ وجه عدد و رقم تعيين نشده است، بلكه بنا بر اين شده است كه بر مبناي قانون به همه‌ي شكايات‌ همه افراد رسيدگي شود.
رمضان‌زاده در خصوص اينكه اگر دولت به نتايج مثبتي نرسد، چه خواهد شد، افزود: ما فكر مي‌كنيم با توجه به دستور مقام معظم رهبري فردا به نتايج مثبتي دست پيدا كنيم.
وي با تاكيد بر اينكه از نظر دولت آخرين زمان، شنبه است، افزود: اساسا همه به اين مساله اعتقاد داريم كه بتوانيم حداكثر امكان حضور كساني كه ثبت‌نام كرده‌اند و در چارچوب قانون جايگاه دارند را در انتخابات فراهم كنيم.
رمضان‌زاده گفت: اميدواريم به نتيجه‌ي قطعي كه منافع ملت ايران در آن وجود داشته باشد، برسيم.
سخنگوي دولت درباره‌ي متحصنان نيز گفت: مساله‌ي متحصنان به خودشان مربوط است و دولت در اين زمينه نظر خاصي ندارد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه آيا به وزارت اطلاعات ماموريت داده شده است كه بحث پيگيري رد صلاحيت‌ها را دنبال كند، گفت: من در اين زمينه صحبت نمي‌كنم.
سخنگوي دولت اظهار اميدواري كرد با نظر مساعد مقام معظم رهبري، انتخابات با حداكثر مشاركت انجام شود.
ادامه دارد…

همانطور که می‌دانید مالک بیضه اسلام ناب محمدی فرمودن خاتمی و دولت‌اش و اصلاح طلب‌ها همگی بروند درشان را بگذارند، در حکومت مردم سالاری دینی حرف حرف ولایت بیضه اسلام است و انتخابات همان اول اسفند که بنا بود انجام شود انجام خواهد شد.
یادتون هست چندوقت پیش نوشتم که این دکانشان هست! تحصن و مبارزه و کشک وزرشک و خلاصه دیگر حبوبات و حیوانات. حالا خواهید دید که روز پنجشنبه همانطور که رمضانقلی زاده سخن گوی دولت بیضه اسلام فرمودند به “نتايج قابل قبولي كه از نظر دولت، امكان برگزاري انتخابات را فراهم كند” خواهند رسید و از فردای همان روز که اتفاقآ جمعه هم هست سینه‌زنی در مساجد و تکایا شروع می‌شود و همگی شُکرگذار می‌شوند که بیضه ولایت دوباره توانست بیضه اسلام را بسلامت از سرپل سراط بگذراند. خلاصه به میمنت همین موضوع هم ملت خر بشوند و بروند پای صندوقهای رای، همان صندوق‌های رایی که عده‌ای شِکَر خوردند و گفتند بناست آزاد! باشد.
بنا به مشاهدات عینی قوه بیضه سیدعلی گدا که بنظر میرسد خیلی بزرگتر از بیضه خاتمی و کل دارودسته اصلاح کردگان باشد بر همه چیز مسلط است ودیگر نباید برای بیضه اسلام ناب محمدی دل نگران بود
بد نیست حالا که تا اینجای مطلب را خواندید سخنان گهر بار حضرت امام چهاردهم را هم بخوانید:

به گزارش خبرگزاري كار ايران، ايلنا، خامنه‌اي، انتخابات را مظهر حضور و قدرت مردم در اداره‌ي كشور برشمردند و افزودند: حضور مردم در انتخابات، نشان مي‌دهد كه ملت صاحب “دولت، مجلس و همه مسوولان” است كه اين پديده‌ي بسيار مهم هم‌چون سنگري مستحكم، كشور و نظام را در مقابل توطئه‌ها حفظ مي‌كند و دشمنان اسلام و ايران را به هراس مي‌اندازد.

بیل خُسن اقا تو کون آدم دروغگو

نوشته: در ساعت: 6:10 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on نجات بیضه اسلام ناب محمدی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی