Feb 05 2004

ماگفتیم گوش شنوا نبود!

نوشته:     :::       Comments Off on ماگفتیم گوش شنوا نبود!

اطلاعیه سپاه را برای آندسته از هموطنان که هنوز در تحریم انتخابات دودل هستند در زیر می‌آورم تا حجتی باشد که فردا نگویند که “ما نمی دانستیم و هدف ما فقط دفاع از دموکراسی بود و …”. اینکه با تحریم حداقل خواهیم توانست به جهانیان بگوییم که ما چه می‌خواهیم و چه نمی‌خواهیم. فردا اگر با کمک اهرم‌های قدرت خواسته رهبر را که پیگیر یک انتخابات فرمایشی با شرکت هرچه بیشتر “ملت در خواب” انجام شد نگویید که ما نمی‌دانستیم. ماگفتیم گوش شنوا نبود.
اطلاعيه سپاه : زمزمه به تعويق افتادن انتخابات ، تلاش فتنه گران و دشمنان است
تهران ، ايرنا : ۱۶ بهمن ۱۳۸۲ برابر با پنجم فوريه ۲۰۰۴
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با انتشار اطلاعيه اى ، تلاش فتنه گران و عوامل نفوذى دشمن در سر دادن زمزمه تعويق انتخابات را محکوم کرد.
به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي کل سپاه ، در اين اطلاعيه با اشاره به نقش بي بديل رهبرى نظام در خنثي سازى توطئه ها و تهديدات فراروى مردم ، آمده است : “بيانات ايشان در مقطع حساس کنوني ، دشمنان نظام و جريانات وابسته به
محافل بيگانه را منکوب و ناکام ساخت .”
اين اطلاعيه مي افزايد : مردم بيدار ايران به يقين با حضور پرشور در انتخابات مجلس هفتم ، اقتدار و صلابت نظام ، وحدت و همچنين عينيت اراده خود در عرصه تعيين سرنوشت کشور را به نمايش خواهند گذاشت .
سپاه پاسداران در پايان اين اطلاعيه با اشاره به لزوم فراهم سازى سازوکار لازم براى برگزارى انتخاباتي سالم و قانونمند در روز اول اسفند ماه ، تصريح کرد : پاسداران و بسيجيان همگام با عموم مردم ، دشمنان داخلي و خارجي را در دست يابي به اميال شوم و اهداف شيطانيشان مايوس خواهند کرد.

نوشته: در ساعت: 3:41 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ماگفتیم گوش شنوا نبود!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی