Feb 09 2004

یه بوس بده به

نوشته:     :::       Comments Off on یه بوس بده به


یه بوس بده به عمو ممد ببینم دختر خانوم خوشکل!
حاج آقا ممد چاخان در دیدار کلیمیان

ايسنا: رييس جمهور در جشن مذهبي و باستاني ايلانوت در جمع كليميان با اشاره به وجود و تأثير فيلسوفان يهودي در فلسفه‌ي جهان، مطرح شدن سؤال نسبت ميان عقل و وحي و دين و فلسفه را به سيلون فيلسوف يهودي نسبت داد و اظهار داشت: سيلون نقطه‌ي اتصال فلسفه‌ي غرب و شرق است. او فلسفه را با دين نزديك كرد.
ممد آقا بازم چاخان کردی؟
خبرگزاری خُسن آقا: گویا رهبر عظیم انقلاب از ممدآقا خواسته تا با دستمال یزدی مال این یهودی‌ها رو یک کم بماله تا بلکه برن پیش عمو بوش و از ایشان حمایت جمهوری اسلامی رو بخواهند. گفته می‌شود ممد آقا هم درهمین جلسه به یهودیان عزیز و ارجمند قول داده که حتمآ حکومت رو تا چند ماه دیگه تبدیل کند به جمهوری یهودی/اسلامی ایران، مبارکه انشاالله!!
خاتمی چاخان: والله خانوم به شما که عرض کنم مسلمونا که محل سگ هم به ما نمی‌گذارند که، حداقل اومدیم حضور یهودی های گرامی تا بلکه چندتایی رای در راه خدا به ما بدهید تا بلکه بتونیم مردم دنیا رو یک کم دیگه خرکنیم.
آخرین خبر اینکه: دولت فخیمه مجبور به پادرمیانی برای حل نمودن مشکل دعوای آخوندها بر سر لحاف ملا نصرالدین شد. بهمین منظور چارلز هم برای دستبوسی امام چهاردهم به تهران می‌آید تا حالا که بناست جمهوری اسلامی/یهودی راه بیندازند یک راست بروند به سوی یک جمهوری تمام عیار اسلامی/یهودی/مسیحی بقول معروف سنگ مفت گنجشک هم مفت.

نوشته: در ساعت: 12:49 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on یه بوس بده به  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی