Feb 15 2004

در گيريهای شديد در مريوان

نوشته:     :::       Comments Off on در گيريهای شديد در مريوان

پيک ايران : بنا به گزارشهای دريافتی تائيد نشده ، مردم مريوان تمامی ستادهای انتخاباتی را به آتش کشيد ه ، پلاکاردهای تبليغاتی را پاره کردند به ساختمانهای دولتی حمل کردند. نيروهای ضد شورش از تمام شهرهای اطراف به طرف مريوان در حرکت اند بعضی از نيروهای نظامی در مريوان هم به مردم پيوسته اند . شهر مريوان در حال فوق العاده بسر ميبرد
تجمع اعتراض‌‏آميز وبلاگ نويسان فارسي و دانشجويان
حدود 50 نفر از دانشجويان و وبلاگ نويسان فارسي در اعتراض به روند برگزاري انتخابات در مقابل درب غربي كاخ سعدآباد، (نزديك ساختمان حافظيه رياست جمهوري) تجمع كردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري كار ايران، ايلنا، تجمع كنندگان با در دست داشتن پوسترهاي سفيد و فاقد هرگونه نوشته‌‏اي خواهان پاسخ گويي رئيس جمهور، در مورد علت اجراي انتخاباتي كه آن را غيرقانوني خوانده‌‏اند، هستند.
اين افراد همچنين با ارسال نامه‌‏اي سفيد و فاقد هرگونه نوشته خطاب به رئيس جمهوري، مراتب اعتراض خود را به وي اعلام كردند.
اين نامه به امضاي 115 نفر از دانشجويان و وبلاگ نويسان فارسي رسيده است.
پلاكاردهايي در دست تجمع كنندگان وجود دارد كه در آنها آمده است؛ “چه بگويم كه ناگفتنم بهتر است”، “سكوت سرشار از ناگفته‌‏هاست”، “سكوت علامت رضا نيست”، “خط قرمز خاتمي كجاست؟” و “خاتمي تو ديگر چرا” .
بر اساس اين گزارش تجمع كنندگان پس از 45 دقيقه با قراردادن پوستر‌‏هاي خود در مقابل درب كاخ سعدآباد محل تجمع را ترك كردند .
گفتني است كه حفاظت نهاد رياست جمهوري از عكسبرداري ، عكاسان رسانه‌‏هاي داخلي و خارجي ممانعت مي‌‏كرد .

نوشته: در ساعت: 3:59 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on در گيريهای شديد در مريوان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی