Feb 17 2004

خود کرده را تدبیر نیست

نوشته:     :::       Comments Off on خود کرده را تدبیر نیست

نوش دارو بعد از مرگ سهراب؟ اینها اگر خرد داشتند چنین نامه نگاری هایی را باید در شروع مجلس ششم می کردند همان زمان که تنور گرم بود نه حالا که تنور سرد شده و مردم (صاحبان و پشتوانه) مجلس از کل مجلسیان ناامید شده‌اند و قرار بر این دارند که کل زباله را به زباله دان تاریخ بریزند.
اینها می‌نویسند که:

در هر حال، اينك قرار است انتخاباتي برگزار گردد كه استناد برخي از تأييد صلاحيت‌ها در آن، «حكم حكومتي» است، حكمي كه مبناي قانوني نداشته و در اصل يكصد و دهم قانون اساسي نيز احصاء نشده است

مگر نه اینکه خیانت را شما خود آغازیدید؟
یکی نیست در آن مملکت به خون نشسته از شما بپرسد: چه شد!؟ مگر خود شما نبودید که اول بار با قبول حکم حکومتی از حق مسلم مردم برای قانون گذاری صرفنظر کردید و به مغز معیوب خود فشار نیاوردید که در حال نهادن سنگ بنایی هستید که در آینده همان بنا می‌تواند برسرتان خراب شود؟ یا شاید در آنزمان بر این تفکر بودید که : “خوب تا چهار سال دیگر خدا فرج است”، اما حالا که با استفاده از همان ابزار در حال بیرون کردن خودشما از مجلس هستند یک مرتبه حکم حکومتی بد شد! غیر قانونی شد!؟ عجب استدلال دندان شکنی!! شکی نداشته باشید که ملت به موقع خود قانونی بودن و نبودن آنرا در دادگاهی که بر علیه شما و باقیمانده حکومت ننگ برپا خواهد کرد به اثبات خواهد رساند و یقین داشته باشید که در آن روز نه ولی فقیهی نه مجلسی و نه حکومتی خواهد بود تا شما با نامه نگاری بتوانید عوام فریبی کنید. در آنزمان مردم سخن خواهند گفت.

نوشته: در ساعت: 9:15 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on خود کرده را تدبیر نیست  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی