Feb 21 2004

تبریک به همه عاشقان

نوشته:     :::       Comments Off on تبریک به همه عاشقان

تبریک به همه عاشقان ایران زمین
فردا صبح شنبه است. اکثرمردم میرن سرکار یا مدرسه و خلاصه باید توی جامعه مشغول زندگی معمولی خودشون بشن. چیزی رو که ملت باید به خاطر بسپارد این است که ما یعنی ملت ایران در اکثریت هستیم و ملاها و ایادیشون در اقلیت. از فردا به ایادی رژیم باید شیرفهم کنیم که صاحب این مملکت ماییم و حاضر به گذشتن از حق خودمون نیستیم. اگه واقعآ می خواهیم این غده سرطانی رو از بین ببریم تنها راه همین هست، خودباوری و دیگر هیچ. باید اینها رو که یک اقلیت کوچکی هستند بهشون نشون بدیم که توی اون ممکلت ما هستیم که دستور میدیم. باور کنید به همین راحتی است که می گم. توی مدرسه، تو دانشگاه، سرکار یا در هر مکانی که اینگونه خائنین رو می بینید باید در مقابلشون ایستاد. اینی که میگم نه به این معنی هست که باید به حقوق اولیه شون تجاوز کنیم چون ما اینگونه نیستیم. ولی بهشون این اجازه رو نمی دیم که زندگی ما رو خراب کنند. هرچی باشه حق ما بیشتر از اوناست هرچی باشه ما بیشتر از هشتاد درصد اون ملت هستیم، در مرحله اول خیلی باید خوشحال باشن که ما اونا رو تحمل می کنیم و با اونا مثل انسان رفتار می کنیم ولی اگر خواستند به خیانتشون ادامه بدن و خرابکاری بکنند عواقب بدتری در انتظارشونه. هرچی باشه اونها هستند که مجرمند نه ما. اونها هستند که بیست و پنج سال زندگی سگی توی جمهوری لجن رو به اکثریت تحمیل کرده اند نه ما.
خلاصه از فردا ما هستیم که دستور می دیم نمی خوان برن جهنم وردست خمینی.
فردا اگر کسی رو می خواهید استخدام کنید شناسنامه طرف رو نگاه کنید اگر مهر خورده کار بهش ندید. اگر دوستی دارید که شناسنامش مهر خورده انو دیگه دوست خودتون ندونید. اگر همسایه شما خیانت کرده تحریمش کنید اگر… دیگر نمی توانیم با این همه طرفدار دست روی دست بگذاریم و به این گردن کلفتها اجازه دهیم زندگی ما و میهنمان را به باد فنا دهند. ما حقمان را می خواهیم و اگر لازم شد آنرا به زور خواهیم ستاند.
دوست عزیزاریابان در نظر خواهی نوشته بود:
دوست عزيز خسن آقا جون : خسته نباشی و از بابت اين مدتی که زحمت هماهنگ کردن وبلاگها رو کشيدی بسيار ممنون . اولا يک خبر بد : فردا تمامی مدارس تهران رو تعطيل کردن تا تقلبهاشون رو انجام بدن . همچين کاری دوره های قبلی ( تعطيلی مدارس )باب نبود .
دوما : امروز فهميديم که ميشه با مبارزه نافرمانی مدنی خيلی کارها کرد . دو روز پيش ژيشنهادی خوندم توی پيک نت در مورد شرکت تمامی ايرانيان در يکی از نماز جمعه ها يی که از قبل مشخص شده باشه . و سپس در وسط خطبه دوم همگی بلند بشن و بيان بيرون و يا از اين قبيل چيزها . به نظر من پيشنها جالبی بود . در اين زمينه بعدا بيشتر خواهم نوشت. روی اين موضوع فکر کن . اگر موافقی يک هماهنگی مثل تحريم بايد انجام بشه . موفق باشی .
عزیزجان به چشم من هم حدود دوهفته هست که در همین فکر هستم حتی چند مطلب هم نوشتم ولی بعدآ از انتشارش خودداری کردم چون بنظرم هر کاری را باید به موقع اش انجام داد فکر کردم بهتر است انتخابات تمام شود تا بتوانیم با خیال آسوده به مبارزه بعد از آن بپردازیم. ازفردا شما جوانان ایران زمین هستید که فرمان می دهید نه آن دایناسورهای ماقبل تاریخ. اگر شما اراده کنید با تلنگری ریشه این رژیم را در چند روز خواهید کند. ضعف آنها را ببینید.
دوستان از فردا صفحه تحریم انتخابات را به صفحه سرنگونی رژیم تبدیل خواهیم کرد و با هم راهکارهای مبارزه را به هموطنان آمورزش خواهیم داد. از فردا روشهای نافرمانی مدنی را باهم یک به یک پیدا میکنیم و روزگار را بر آخوند و آخوندزاده سیاه میکنیم. عجب روزی است فردا.

نوشته: در ساعت: 2:40 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on تبریک به همه عاشقان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی