Feb 21 2004

انفجار نزدیک است

نوشته:     :::       Comments Off on انفجار نزدیک است

اینکه رژیم رای بیاورد یا نیاورد فرقی در اصل مساله که همانا “سرنگونی رژیم است” ایجاد نمی‌کند. شک می‌کنید چرا چنین چیزی را می‌نویسم؟ این را برای کسانی می‌نویسم که چنان در ولایت ذوب شده‌اند که ملاک محاسبات خود را تلوزیون لاریجانی قرار می‌دهند. این ذوب شدگان اگر ملاک خود را آمار، حتی آمار خود رژیم هم قرار بدهند باید شدیدآ نسبت به آینده خود و ولایتی که در آن ذوب شده‌اند نگران بشوند. چرا؟
بر اساس امار خود رژیم، در سال 1364 یک میلیون هشت صد و بیست هزار کودک بدنیا آمده‌اند این بدان معنا ست که در سال 1383 این کودکان به سن 20 سالگی می‌رسند همین آمار برای سال بعد از آن با کمی افزایش یعنی یک میلیون و نه صد و چهار هزار نفر خواهد بود. معنی این آمار به زبان ساده یعنی: دولت فخیمه اسلامی ایران باید در سال 1383 و 84 بترتیب همین تعداد موقعیت کاری یا موقعیت دانشگاهی ایجاد کند. یعنی به زبان خیلی ساده که حتی ذوب شدگان در ولایت هم آنرا درک کنند: دولت جمهوری اسلامی باید در دوسال آینده 3 میلیون و هفت صد و بیست و چهار هزار موقعیت شغلی/دانشگاهی ایجاد کنند و این روند تقریبآ با همین شدت در شش سال بعد از آن تکرا خواهد شد.
با دانستن اینکه کل بیکاران فرانسه و آلمان مجموعآ برابر است با این تعداد بیکارانی که در دوسال آینده به بازار کار دولت ذوب شده سرازیر خواهند شد. از ذوب شدگان در ولایت جهل خواهشمند است توضیح بدهند که: حکومت نادانان چه خواهد کرد.
چند بار باید به نادانان توضیح داد که “ارتش بیست ملیونی در راه است” و انفجاری غیر قابل اجتناب.

نوشته: در ساعت: 3:17 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on انفجار نزدیک است  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی