Feb 24 2004

از تحلیل‌هایی که در مورد

نوشته:     :::       Comments Off on از تحلیل‌هایی که در مورد

از تحلیل‌هایی که در مورد انتخابات خوانده‌ام این یکی بیشتر از همه به دلم نشست گویا این هموطن های بلوچ ما یکی از یکی بهتر می‌نویسد، طنزشان حرف ندارد. اول عبدالقادر بلوچ را کشف کردم البته من که نه این فضولک بود که مثل همیشه فضولک کرد و قبل از ما کشف‌اش کرد امروز هم این یکی بلوچ دیگر را از طریق عبدالقادر کشف کردم.
از وبلاگ آواي بلوچستان
شتر را با بار بردن
ميگويند حضرت ملانصرالدين سه کيلو گوشت خريده بود و به خانه برد . جايی رفت و وقتی برگشت پرسيد گوشتها کجايند زنش گفت آنها را گربه خورد . حضرت فوری گربه را گرفت و روی ترازو گذاشت ديد سه کيلو نمی شود لذا گفت اگر اينها گوشت ما هستند پس گربه کو؟
باقی مطلب را توی وبلاگ آوای بلوچستان بخوانید
این را هم از وبلاگ “محكوم به زندگي با اعمال شاقه” بخوانید
عجايب الانتخابات
در شهر زاهدان آقاي شهرياري با يكصد هزار راي به مجلس راه يافت گرچه آنهايي كه در شهر حضور داشتند واوضاع انتخابات را از نزديك دنبال مي كردند؛ (از جمله حقير) چنين چبزي را مشاهده نكرديم وحتي نصف اين امار راهم در صفهاي اخذ راي نديديم وخيلي از نتيجه اي كه اعلام شد تعجب كرديم؛ اما به راي خود اعتماد نكرده و پاي صحبت صاحب نظران وحتي مجريان انتخابات نشستيم وباكمال تعجب ديديم كه آنها نيز همچون ما از كرامات آقايان وحماسه اي كه آفريده شده در عجب اند؛ زيرا اگر اين آمار درست باشد بايد بپذيريم كه در شهرما صد در صد واجدين شرايط به اضافه 5000 نفر شركت كرده اند در حالي كه در شهر با افراد متعددي برخورد كرده ايم كه قسم ابوالفضل مي خورند كه اصلا راي نداده اند وشناسنامه هاي خالي از مهرشان را دليل مي آورند.
ادامه مطلب

نوشته: در ساعت: 3:07 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on از تحلیل‌هایی که در مورد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی