Mar 02 2004

دوستان عزیز یکی از شما

نوشته:     :::       Comments Off on دوستان عزیز یکی از شما

دوستان عزیز یکی از شما که مایلید و توانایی نوشتن یک متن حداکثر 10 تا 12 سطری برای صفحه زندانیان سیاسی بنویسد، زحمت کشیده واین متن را تهیه کند، انشاء من خوب نیست (همیشه توی املاء و انشاء تجدید میشدم). این متن باید مختصر و مفید باشد و باید چنان تهیج کننده باشد که هر خواننده‌ای را به فکر وادارد و درضمن نباید زیاد طولانی باشد چراکه اگر طولانی شد خسته کننده می‌شود. بعد که این متن حاضر شد آنرا به عنوان متن اصلی بر روی صفحه در بالا قرار می‌دهیم و متن را ترجمه می‌کنیم (به چندتا زبان) و آنها را بر روی صفحه‌ قرار می‌دهیم( یا حتی دو تا سه صفحه). منظورم این است که با ورود هر بیننده‌ای بتواند یک زبان را انتخاب کند و محتویات را بر اساس آن زبان مطالعه کند.
همچنین بروشی که در صفحه می‌بینید سعی خواهیم کرد نام و مشخصات تمام زندانیان سیاسی را گردآوری کنیم و سعی خواهیم کرد یک لینکی برای هر زندانی تهیه کنیم که به یک سایت وزین مثل امنستی انترناسیونال و … لینک داده خواهد شد. برای دیدن نمونه کار می‌توانید به صفحه مربوطه مراجعه کنید و نظرتان را در موردهایی که باید تغییر یابد بدهید. درضمن سعی خواهیم کرد که این صفحه تبدیل شود به یک منبع اطلاعات برای شناخت زندانیان نه به این معنا که ما خودمان الزامآ مطالب را بنویسیم ولی می‌توانیم با پیدا کردن مطلبی که روی نت وجود دارد و از وضع این زندانیان نوشته شده لینک‌اش را بر روی صفجه قرار بدهیم.
زمانی که صفحه آبرومند شد با یک حرکت حمله مانند و ضربتی به سایتهای خبری اطلاع می‌دهیم. اگر این کار همزمان انجام شود تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.
من منتظر نظرهای شما هستم.



به سبک پاگنده

نوشته: در ساعت: 12:03 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on دوستان عزیز یکی از شما  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی