Jul 04 2002

این همه رعب و وحشت

نوشته:     :::       Comments Off on این همه رعب و وحشت

این همه رعب و وحشت برای چیست؟
این چند مطلب را داشته باشید تا در مورد آن حُسن آقا نیز اظهار نظر کند.
اين مقام مسئول گفت: دستگير شدگان در اين مجلس لهو و لعب به اتهام فراهم كردن موجبات فساد و جريحه دار كردن عفت عمومي در يكي از شعب مجتمع قضايي شماره دو شيراز محاكمه و به زندان، شلاق و جزاي نقدي محكوم شدند.
وي افزود: 5 نفر از عوامل اصلي شامل نوازنده آلات موسيقي، خواننده، فيلمبردار مجلس و دختر 17 ساله اي كه دعوت كننده اين مجلس بوده است هر كدام به يك تا دو سال حبس تعليقي و تحمل 74 ضربه شلاق محكوم و 20نفر ديگر از متهمان اين پرونده نيز هر كدام به تحمل 40 ضربه شلاق و 500 هزار ريال جزاي نقدي محكوم شدند. وي افزود: بقيه افراد دستگير شده كه جرمشان از همه كمتر بود نيز هر كدام به 40 ضربه شلاق تعليقي و 300 هزار ريال جزاي نقدي محكوم شدند.

:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:

در حالي كه حضور گسترده نيروهاي ويژه پليس در خيابان‌ها و معابر تهران و مزاحمت‌ها و بازداشت و ضرب و شتم جوانان از سوي آن‌ها همچنان ادامه دارد، يك مقام قضايي تاكيد كرد برخورد نيروهاي امنيتي با جوانان حكم قضايي نمي‌خواهد و آن‌ها مي‌توانند عاملان «جرايم مشهود» را بدون حكم قضايي نيز جلب كنند. در همين حال وزير كشور بعد از جلسه دولت اعلام كرد با برخورد پليس با جرايم موافق است. وي از حضور گسترده نيروهاي ويژه انتظامي در خيابان‌ها حمايت كرد. اما وزير ارشاد بعد از پايان همين جلسه مخالفت خود را با اقدامات كنوني نيروي انتظامي در خيابان‌ها و برخورد با جوانان اعلام داشت. اين در صورتي است كه دولت در اين خصوص هيچ موضعي اعلام نكرده است و روز گذشته سخنگوي دولت در پاسخ به خبرنگاران اعلام كرد، دولت مشغول بررسي است!
شهر تهران روزهاي گذشته شاهد حضور گسترده نيروهاي آموزش ديده امنيتي در خيابان‌ها و معابر و ميدان‌ها بوده است. بسياري از روزنامه‌هاي اصلاح‌طلب نگراني و ناراحتي مردم نسبت به نمايش قدرت نيروي انتظامي حكومت و برخوردهاي خشن، تحقيرآميز و توام با ضرب و شتمي را كه به بازداشت‌هاي گسترده‌اي انجاميده است بازتاب داده‌اند.
:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:..:¨:

در مطلب اول گفته میشود که 25 نفر جوان شیرازی به گونه های مختلف مجازات میشوند چون مثلآ رقصیده اند و موزیک گوش گرفته ان. یا این آقایان (دست اندرکاران رژیم) مغز خر خورده اند یا اینکه اصلآ خداوند به آنها مغزی نداده است که از آن استفاده کنند. چونکه بلافاصله وقتی که این جوانان از مجازات خود خلاصی پیدا کردند نه فقط دوباره به این کار روی خواهند آورد بلکه از این ببعد خود را دشمن رژیم خواهند دانست این یک عکس العمل طبیعی است مگر آنکه جوانان شیرازی را خیلی غیر طبیعی فرض کنیم.
در مطلب دوم اوضاع خیلی بدتر میشود و آن موضوعی را که من یک بار گفتم یعنی ملوک الطوایفی بودن ایران باز بیشتر به اثبات میرسد.
یک مقام قضایی میگوید جلب کنید ، حتی در خبرها شنیده شده که نه فقط جلب میکنند که بلکه نوعی دادگاه صحرایی نیز دایر میکنند و در همان محل یعنی در کوچه وخیابان هم حکم را اجرا میکنند (یعنی توحش کامل).
وزیر کشور میگوید که با برخورد با جرایم موافق است، حال آنکه در روزهای قبل مخالف بود (انگار کسی به این آقا گفته که نه خیر با جرایم برخورد نکنید) حرف ملت اینست که این جوانان مجرم نیستند.
وزیر ارشاد مخالف این موضوع است (بازهم وزیر ارشاد) البته معلوم نیست که او هم فردا نظرش را عوض نکند!؟
روز گذشته هم سخنگوی دولت گفت که در حال بررسی هستند.
خوب اگه این ملوک الطوایفی نیست پس چیت!؟ البته آنها همه نشان از ازهم پاشیدگی کامل رژیم را دارد و بهمین خاطر شاید بیهوده نیست که ملت عزمش را جزم کرده تا کل رژیم را به زباله دانی تاریخ بفرستد .
به امید آن روز که دیر هم نیست

نوشته: در ساعت: 11:29 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این همه رعب و وحشت  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی