Apr 23 2004

بنی آدم اعضای یکدیگرند

نوشته:     :::       Comments Off on بنی آدم اعضای یکدیگرند

اول از همه درمورد لینک و اینجورچیزای پتیشن: لوگو رو دست راست صفحه مشاهده می کنید همچنین کد مربوطه. درمورد کوچک و بزرگیش من هرچه خواستم کوچکترش کنم دیدم نوشته ها غیر خوانا می شود مخصوصا در این حالتی که هستم (هنوز به خاطر کمردرد به شکل افقی هستم) و کارکردن با این لپتاپ فلان فلان شده که کی بردش دارد مرا می نماید و این موس که مدام به اختیار خودش اینور و آنور می رود تقریبآ غیر ممکن می نماید که بتوان کار گرافیک درست و حسابی کرد. با پوزش از دوستان.
دوم درمورد هموطن گرامی بنام سیاوش که روش های مختلفی برای درست کردن فلاش را توضیح داده. بدون آموزشهای ایشان کار ما با کرام الکاتبین بود
سوم سخنی به هموطن گرام رامین. عزیز جان آیا شما می دانید که 4 میلیون ایرانی در نقاط مختلف دنیا یا پناهنده هستند که در اکثر شرایط چنین است و از مزایای خوب و اکثرآ خیراتی (مجانی) درحال زندگی کردن هستند ویا مهاجر؟ می دانید چند درصد اینها را رژیم به دنیای نیستی فرستاده بود اگر لطف و انسان دوستی بعضی کشورها و شهروندانشان نبود؟
و باز آیا می دانید که یک افغان رانده شده هیچگاه کمکی چشمگیر از دولت ایران دریافت نکرده و بیشتر حاصل کار و زحمت و رنج طاقت فرسای خود را خورده و در ساختن ایران سهیم بوده؟
دوست عزیز بدون اینکه بخواهیم وارد بحث های طولانی شویم راستی آیا شما قادرید برای من ودیگران توضیح دهید که بودن افغانها در ایران چه لطمه ای به ایران و ایرانی می زند؟ بجز انجام کارهای طاقت فرسا که اکثرآ ایرانی ها خودشان حاضر به قبول این کارها نیستند.
دوست عزیز ما ایرانیهایی را درغرب می شناسیم که از روز ورودشان به این جوامع بجز بهروری کاری نکرده اند ولی اگر یکی به ایشان بگوید بالای چشمشان ابروست بدون درنگ او را به نژاد پرستی متهم می کنند.
انسانیت حکم می کند که این راندشدگان از جنگ و نیستی را نه بعنوان میهمان خانه بلکه حداقل بعنوان یک همسایه بپذیریم.
راستی یک سوال دیگر چه چیزی باعث میشود که من و شما ایرانی باشیم ولی فرزند آن افغان که در ایران متولد شده و امروز شاید سن اش بیشتر از شما باشد نتواند خود را ایرانی بداند؟
بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک گوهرند را فراموش کرده اید.
نکته دیگه لوگوهایی بود که هاله درموردشون نوشته بود. چشم عزیز آنها رو هم با هم ادغام می کنم که فارسی و انگلیسی با هم نشون داده بشه و روی سرور می گذارم. البته اول باید صبحانه بخورم بعد.

نوشته: در ساعت: 3:44 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on بنی آدم اعضای یکدیگرند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی