Jun 01 2004

زیتون توی نظرخواهی شبح نوشته:

نوشته:     :::       Comments Off on زیتون توی نظرخواهی شبح نوشته:

زیتون توی نظرخواهی شبح نوشته:
سلام شبح جان.. اومدم تو وبلاگ خودم چيزی بنويسم ديدم بسته شده. نمی دونم از کی؟ خودم از ديروز نتونستم بيام.
ديروز تو کرج حسابی به چند جا برای ايجاد رعب و وحشت حمله کردن.. چند محله ريختن و ديش‌های ماهواره رو جمع کردن.. شايد ا ين به خاطر شروع مجلس هفتم و انتخاب راست‌ها باشه که دارن گربه رو دم حجله می‌کشن. و بعضی ها می‌گن به خاطر نزدیک شدن ۱۸ تیره.. من به خاطر اينکه شنيده بودم دارن يه سری خونه‌ها رو می‌گردن کامپيوترم رو جمع کرده بودم.. حالا هم که اومدم وبلاگم باز نشد..ببخشيد اينجا نوشتم لینک
دیروز بچه‌ها خبر از این می‌دادند که همه سایت‌های سانسور شده یک مرتبه باز شده بوده و هیچ سانسوری وجود نداشته! شاید دلیلش عوض کردن سرورهای پراکسی مخابرات بوده و در اون مدت داشتن سرورهاشونو تعویض می‌کردند(آخه آخوند برنامه ریزی که بلد نیست که) تا سرورهای گردن کلفت تر بزارن یا پراکسی‌های جدیدی رو سوار کنند.
در اینکه سانسور اینترنت غیرممکن هست حرفی نیست، می‌شه کار ملت را مشکل کرد ولی اینکه کسی مدعی بشه که قادر هست اینترنت رو توی یک ممکلت کاملآ فیلتر کنه چرندیاتی هست که از مغز آخوندها می‌تونه تراوش کنه.
حالا همون‌طوری که قبلا هم بارها گفتم برای عبور از سد ملاها و فیلترشون نیاز به همکاری هست. اگر بچه‌ها متحد عمل کنند به شما قول می دهم که ملا که هیچ خود پیامبرانشون هم قادر نخواهند بود فیلترینگ رو عملی کنند.
پی نوشت:
وبلاگ زیتون را من می توانم باز کنم ولی تنها این پیام روی صفحه است:
Vulnerability in server!!! Restoring backups is not the right way!
گمان نمی کنم که این ربطی به سانسور داشته باشد. این یا کسی سایت را هک کرده یا اینکه سرورشان Down هست

نوشته: در ساعت: 6:21 pm در بخش: آزادی بیان

Comments Off on زیتون توی نظرخواهی شبح نوشته:  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی