Jun 11 2004

قطعه ۳۳، تاریخ‌مان را می‌خواهند نوسازی کنند

نوشته:     :::       Comments Off on قطعه ۳۳، تاریخ‌مان را می‌خواهند نوسازی کنند

حرکتی رو که بچه‌های وبلاگ نویس شروع کردند و مساله تخریب قطعه ۳۳ را در اخبار و اذهان عمومی پررنگ و در خاطره‌ها زنده کردند و باعث عکس‌العمل ملاها گردید را همگی می‌شناسیم.
پس از عکس‌العمل های رژیم و خبررسانی چند نشریه و اظهارات مسول بهشت زهرا، امر بر عده‌ای مشتبه شده که رژیم تصمیم دارد این قطعه را آباد کند!
افسوس و صد افسوس که حتی پس از ۲۵ سال سلطه حکومت آخوندی بر مملکت‌مان هنوز ما از تاریخ درس عبرت نگرفته‌ایم و به همین آسانی فریب فریبکاران و شیادان را می‌خوریم.
عده‌ای به همین سادگی باور کردند که کار این مساله به خوبی و خوشی به سرانجام رسید. باز هم باید افسوس خورد که اینان (ملاها) حتی قادرند مخالف ترین مخالفین‌شان را هم با همین روش‌های پیش پا افتاده فریب دهند.
مسول بهشت زهرا در اظهارنظرهایی که در این مورد کرده می‌گوید:

از همان آغاز ماجرا مسؤولان بهشت زهرا شايعه تخريب اين قبور را تكذيب كردند و مديرعامل اين سازمان اعلام كرد كه « سازمان بهشت زهرا (س) براساس شرح وظايف از پيش تعيين شده و طرح هاى زمان بندى شده، اقدام به بازسازى و بهسازى و ساماندهى قطعات مى كند و اين طرح تاكنون در چندين قطعه صورت گرفته و بسيار موفقيت آميز بوده است و با استقبال مواجه شده است.» محمود رضائيان در ادامه مى گويد: «در صورت اجراى طرح بازسازى و نوسازى قطعه ۳۳ از حيث فضاى سبز، دسترسى ها و طراحى قطعه و مبلمان آن بسيار وضع مطلوبى پيدا خواهد كرد.» او معتقد است كه بسيارى از خانواده هاى افرادى كه در اين قطعه به خاك سپرده شده اند، از طرح موردنظر اين سازمان استقبال كرده اندو مى گويد: «حتى نظرات شهروندان از شب عيد امسال از طريق اطلاعيه اى درخصوص دو طبقه كردن قبور و ساماندهى قطعه ۳۳ اخذ شده است.»
منبع خبر
اولین سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که، مگر می‌توان آثار تاریخی را نوسازی کرد؟ بازسازی بله ولی نوسازی در این مورد یعنی از بین بردن ارزش تاریخی این مکان. تازه یکی از جنبه‌های تاریخی این قبور همان خرابی آنهاست که به فرزندان آینده ایران زمین نشان خواهد داد که در دو رژیم پهلوی و خمینی چه بر سر رشیدترین فرزندان این آب و خاک آوردند و تا آنجا پیش رفتند که حتی از مردگانشان هم نگذشتند. وضع این قبور در آینده به فرزندانمان نشان خواهد داد که چگونه ملاها با کسانی که پایه گذار انقلاب بودند رفتار کرد.
دومین سوالی که باید مطرح کرد این است که پس از این قرار و بنا به گفته مسول بهشت زهرا “اطلاعيه‌اى درخصوص دو طبقه كردن قبور و ساماندهى قطعه ۳۳” در سال ۱۳۹۸ شمسی می‌توان بر روی قبر خمینی هم یک مرده دیگر به خاک سپرد؟ چون در آن تاریخ هم او ۳۰ سال از مدت دفن شدنش گذشته و برطبق همان محاسبات شما می‌توان قبر او را هم دوباره استفاده کرد.
جهت اطلاع خوشباوران باید گوشزد کنم که قیمت یک قطعه زمین بهشت زهرا (نیم متر در ۲ متر) در بورس بهشت زهرا بین ۸ تا ۱۲ میلیون تومان دست به دست می‌شود. با اشتهایی که آخوند جماعت در بلعیدن منابع مالی آن دیار دارند و دوطبقه کردن قبور می‌توان نتیجه گرفت که آخوندها بعد از خالی کردن جیب ملت و منابع مملکت حالا می‌خواهند با چنگ انداختن به قطعه زمینی که ارزش تاریخی دارد میلیاردها تومان به
جیب بزند.
حساب سر انگشتی شش هزار و پانصد و هفده قطعه قبر (۶۵۱۷) را بنا دارند دوطبقه بکنند حتی با قیمتی معادل ۶ میلیون تومان برای هر قطعه، مبلغی معادل ۳۲۵۸۵۰۰۰۰۰۰ (بیش از سی و دو میلیارد) تومان را آخوندها می‌خواهند به جیب بزنند و همزمان مکانی تاریخی را که نمی‌توان بر آن قیمتی گذاشت تخریب کنند.
این مطلب برای این مراکز و سایتهای خبری ارسال شده:

editor@iran-emrooz.de, info@roshangari.com, pdkiran@club-internet.fr, info@peykeiran.com, webmaster@pdki.org, info@afnl.com, amir@afnl.com, info@komitedefa.org, Chiefeditor@isna.ir, Politic@isna.ir, is@isna.ir, Legal@isna.ir, Essays@isna.ir, Webmaster@isna.ir, Subject@isna.ir, pejvak@sr.se, ifir@iprimus.com.au, info@sedaye-ma.org, iran-khabar@t-online.de, hassan@shahrvand.com, news@gooya.com, pyknet@perso.be, biegzadeh@azadegy.de, golshan@golshan.com, webmestre@bidaran.com, info@emrooz.ws, rowzane@yahoo.com

نوشته: در ساعت: 12:27 am در بخش: مبارزه با رژیم

Comments Off on قطعه ۳۳، تاریخ‌مان را می‌خواهند نوسازی کنند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی