Jul 12 2002

ساعت خواب آقای آیت الله

نوشته:     :::       Comments Off on ساعت خواب آقای آیت الله

ساعت خواب آقای آیت الله طاهری
پیش گفتار: باور بفرماید این مطلب را چند روز در باره اش فکر کرده ام(از آن روزی که آقای طاهری استعفا دادند) و با وجدانی آسوده آن را برایتان مینویسم. گمان میکنید که دروغ میگویم، این هم نظر یک رفیق شفیق، که با این نوشته مخالف است. شما هم دوست داشتید نظرتان را در پایین بدهید درصورتی که قانع شوم و نظرم عوض شود خواهم گفت، ولی امروز به این نوشته ایمان %100 دارم. البته درمورد همین نکته دوست گرامیم من هم تا دیروز همین عقیده را داشتم ولی با اینجور مسایل نمیشود نیمه بند برخورد کرد، برخورد باید قاطع باشد.
نظر دوست گرامیم:
مردک خر بذار يكخورده بينشون نفاق بيفته بعد از اين حرفها بزن تازه اوليش جدا شده ميخواي كيش كيش كني كه بقيه هم فكر كنند كه چه بريم چه نريم خشتكمون را ميكنند پس بهتره نريم و مقاومت كنيم شايد فرجي حاصل بشه؟
اینهم خود مطلب:
روز 18 تیر بجای اغتشاشات مردمی از قرار معلوم روز اغتشاش در درون هیئت حاکمه جمهوری اسلامی بود. کسانی که در انقلاب قبلی شرکت داشته اند بخوبی از راه رسیدن انقلاب 1381 یا شاید 1382 را میبینند. درست زمانی که جنبش مردمی سال 1357 میرفت که بثمر بنشیند، دار و دسته ی رژیم پادشاهی یکی پس از دیگری از رژیم فاصله میگرفتند و سران رژیم را تنها میگذاشتند، هر چقدر که به روز 22 بهمن 57 نزدیکتر میشدیم بر سرعت پیوستن اینگونه افراد به مردم افزوده میشد. اینان چه کسانی هستند که صبر میکنند و در آخرین لحظات، زمانی که قطار حکومت در حال سقوط به پرتگاه نابود کننده ی تاریخ میرسد، از آن بپایین میپرند و بصورتی خود را از مردم میدانند تا دوباره بتوانند در فردای قیام مجددآ سوار بر قطار حکومت جدید شده و آن را از مسیر خارج کنند. و روشنفکران ما همچون دفعات قبل سر خود را به زیر برف فرو کرده و خوشحال از اینکه یک نفر دیگر بصف ما پیوست!. یا این روشن فکران سیاسی کاران کارکشته اند که برایشان فرقی نمیکند چه کسی بیاید و چه کسی برود فقط حق آنها پرداخته شود و آنها هم خوشحالند. یا اینکه از مرحله پرت وگرنه این آقای طاهری بایستی مغز خر بلعیده باشد که 24 سال طول میکشد تا آقا امر برش مشبه شود که ای چه نشسته اید که رژیم فاسد است.
جناب آقای طاهری ملت ایران 23 سال زجر کشیده، در این مدت بهترین جوانانش را به مسلخ برده اند بهترین فرزندان این ملک را در جبحه های جنگ قربانی کرده اید. کارا ترین فرزندان این آب و خاک را از مملکت فراری داه اید کل دارایی ملت را بعنوان سهم امام و خمس بلعیده اید و خالا که دیگر اسم به تح دیگ خورده و دیگر چیزی برای دزدی و ناموسی برای تجاوز باقی نمانده بفکر استعفا افتاده اید. زهی خیال باطل اگر رژیم استعفای شما را بپذیرد این ملت آن را نخواهد پذیرفت، شما در برابر این ملت پاسخگو خواهید بود. شما در روز موعود همچون دیگر سردم داران این رژیم مکار به پای میز محاکمه عدالت فرا خوانه خواهید شد.
جناب آقای طاهری دیر رسیدیت تمام شد. آقای طاهری ملت این مرتبه فریب اینگونه شارلاتان بازی ها را نخواهد خورد و به چیزی کم تر از خلع لباس کلیه ی ملاهایی که در این بیست و چند سال “هم از طوبره خورده اند و هم از آخور” راضی نخواهد شد و در حکومت آینده آن مرز و بوم جایی برای مفت خورانی همچون شما ها نخواهد بود. و باور بفرمایید آن چنان که من میبینم در رژیم حکومتی آینده یا آخوندی نخواهیم داشت یا اینکه اینان را بکار گل خواهند گماشت تا ضرر و زیانی را که در این بیست و چند سال به مملکت وارد کرده اند را باز پرداخت کنند.

نوشته: در ساعت: 9:11 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on ساعت خواب آقای آیت الله  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی