Aug 01 2004

سیگار برگ یا دودول رئیس جمهور آینده و مشکلات آن

نوشته:     :::       Comments Off on سیگار برگ یا دودول رئیس جمهور آینده و مشکلات آن

همیشه جنگ بین قدرت‌ها منو به وجد می‌آورده، البته وقتی جنگ قدرت‌ها بصورت سیاسی باشه منو بیشتر به وجد می‌آره چون در اون صورت خون و خونریزی درش نیست. وقتی دو قدرت به جان هم می‌افتند یکدیگر را تضعیف می‌کنند و در نتیجه از قدرتشان کاسته می‌شود، پس می‌توان نتیجه گرفت که خُسن آقا ضد قدرت است.
این جنگ‌های حیدری نعمتی هم که دوباره داره توی حکومت آخوندی درمی‌گیره منو بی‌اندازه به وجد آورده. در این جنگ قدرت که ادامه ایست از درگیری‌های گذشته دو نیروی اصلی وجود دارند: اوباشان رهبر و اوباشان خاندان هاشمی.
داستان از آنجا آغازید که خاندان هاشمی با حیله‌ی اصلاح طلبی وارد میدان شدند و با موتور حزبی بنام کارگزاران، خاتمی و دیگر اوباشان را از (طریق!!) صندوق رای گیری به ماتهت امام چهاردهم فرو کردند. البته مقدرای از آنرا هم به ماتهت روشن فکرها! فروکردند تا صدایشان در نیاید.
حالا که دوباره مساله انتخابات رئیس به اصطلاح جمهوری در پیش است، جنگ قدرت مجددآ شعله‌ور شده و بنابر این است که با چپاندن چوب سیاست به ماتهت یک‌دیگر هر طرف حریف مقابل را قبل از انتخابات!! به یبوست مبتلا کنند. از اینرو اول از همه گویا نوبت سوگلی آقای هاشمی است که از مدتها پیش بوسیله ایشان در نمک خوابانده شده بود تا در روز مبادا به میدان کارزار آورده شود.
چیزی را که آقای هاشمی در محاسباتشان در نظر نگرفته بودند دودول (ص) رئیس جمهور آینده بود. اینکه دودول آقای مهاجرانی رئیس جمهور آینده! شبها نیاز به سوراخ موش دارد مساله غیر طبیعی نیست ولی اینکه بنا باشد که دودول مبارک هر شب در سوراخ جدیدی بخزد در مملکت گل و بلبل امام زمان مشکل ساز خواهد شد. حالا باید دید در دور بعدی جنگ قدرت چوب تکفیر به ماتهت کدامیک از قدرتمداران و یا اوباشان ایشان فرو خواهد رفت.
از فواید دیگر قدرت این است که همانطوری که در عکس خبر مربوطه می‌بینید، خانم رئیس جمهور آینده (جمیله کدیور) با اینکه مالک اصلی دودول مبارک است ولی بی سروصدا کنار دودول مبارک (ببخشید! منظورم رئیس جمهور آیند بود) نشسته و مراقب است که مبادا به دودول (ص) آسیبی برسد. عجب لذت بخش است این جنگ قدرت.
منابع خبری مربوط به دودول مبارک:[+]، [+]
برای اینکه بدانید که در درون اصلاح طلب‌ها جانشین آقای مهاجرانی چه کسی است و دودولی که در مرحله بعد هدف قرار خواهد گرفت کدام است پیشنهاد می‌کنم سرمقاله روزنامه شرق (آخرین دایه) به قلم محمد قوچانى را بخوانید.

نوشته: در ساعت: 2:03 pm در بخش: طنز

Comments Off on سیگار برگ یا دودول رئیس جمهور آینده و مشکلات آن  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی