Aug 17 2004

تهران-خبرگزاری کار ایران آیت‌‏الله مصباح

نوشته:     :::       Comments Off on تهران-خبرگزاری کار ایران آیت‌‏الله مصباح

تهران-خبرگزاری کار ایران
آیت‌‏الله مصباح یزدی در دیدار با نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور ، گفت : همه دنیا تشنه معارف الهی و اسلامی است که اینک این معارف همچون گوهری در دست شما قرار دارد ، باید این معارف الهی را به نحو احسن یاد بگیرید و با روش مناسب به دیگران یاد دهید.
خبرنگار کار ایران می نویسد هنگامی که حضرت آیت الله مصباح فرمودند معارف اسلامی همچون گوهری در دست شما قرار دارد، اکثر نمایندگان فرهنگی ایران درخارج به روال معمول مسلمین در حال بازی با خایه مبارکشان بودند.
به گزارش خبرنگار سیاسی “ایلنا” ، آیت‌‏الله مصباح‌‏یزدی در دیدار با نمایندگان فرهنگی ایران در خارج از کشور ، اسلام را امانتی الهی نزد آنها دانست و گفت : وظیفه اسلامی شما اقتضا می‌کند که علاوه بر معرفی ایران ، دین اسلام را هم به مردم دنیا معرفی کنید . شما شیعه علی(ع) و مسلمان هستید و اسلام و تشیع یک امانت الهی در دست شماست که باید به همه مردم دنیا برسانید.
به گفته خبرنگار اعزامی “ایلنا” ، زمانی که حضرت آیت الله سخنان بالا را بر زبان آوردند هنوز نمایندگان فرهنگی ایران در خارج مشغول خارش عضو شریف بودند. ادامه سخنان گوه هربار حضرت آیت الله
پی نوشت:
این رو والد بمانعلی عزیر توی نظرخواهی نوشته بود دیدم بد نیست به مطلب اصلی اضافه بشه چونکه این مسله آبکی بودن از اهمیت زیادی برخورداره:
خسن آقا جان
اول خانه نو مبارک. دوم مسئلنا: وقتی اين بابا میگه که تشنگی دنيا بامعارف الهی و اسلامی سيراب ميشه آیا منظورش اینه که اين معارف خيلی آبکيه يا این والد بد مي فهمه؟
نه خیر والد جان شما درست فهمیدی، دلیلش همان که گفتی است، “آبکی بودن معارف اسلامی”.

نوشته: در ساعت: 12:40 am در بخش: طنز

Comments Off on تهران-خبرگزاری کار ایران آیت‌‏الله مصباح  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی