Aug 25 2004

اوی خدا خفت کنه کاکو!

نوشته:     :::       Comments Off on اوی خدا خفت کنه کاکو!

اوی خدا خفت کنه کاکو! منظورت از این نوشته چی هست؟ ذلیل بشی! یا تصمیم داری پوست موز زیرپای رژیم بیندازی و یا اینکه بخاطر پیش‌بینی غلطی که در مورد قریب‌الوقوع بودن جنگ آمریکا با ایران کردی می‌خواهی بلکه با این نوشته‌ات چندتا پاسدار خر را شیر کنی تا بلکه آتش جنگی را که به پیش‌بینی تو میسر نشده آنها با خریت‌شان براه بیندازند.
آخر آدم حسابی پس از زیستن تمام عمرت در حکومت اسلامی هنوز درنیافته‌ای که اینها تنها در مقابل کفار ضعیفی مثل من و تو این همه شهادت طلب! می‌شوند و نه در مقابل بزرگترین قدرت نظامی جهان!؟ که اگر چنین شهادت طلبی را پیشه کنند به سرعت شربت شهادت را مثل جام زهری که خمینی سرکشید باید سربکشند یا بهتر است بگویم با قیف به یک جایی شان فرو خواهند کرد.
مگر مقتدا خان شهادت طلب را ندیدی که از شهادت فقط یک بانداژ دروغین نسیب‌اش شد و به یقین اکنون کنار حور و پری‌های البته نه از نوع بهشتی‌اش بلکه از نوع ایرانی‌اش درحال کیف کردن است و آن احمق‌هایی که با طناب پاره این سیدحرامی به ته چاه بهشت رفتند، یا شربت را نوشیدند یا در همین چند روز آینده خواهند نوشید؟
رييس‌جمهور منتخب! هم اگر غلطی کرده به دستور ولی نعمت‌اش این غلط را کرده وگرنه او سگ کی باشد که از این گوه خوری‌های صد منی را بکند!

نوشته: در ساعت: 8:58 pm در بخش: دیگران

Comments Off on اوی خدا خفت کنه کاکو!  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی