Sep 08 2004

صدور حکم اعدام برای چند نوجوان

نوشته:     :::       Comments Off on صدور حکم اعدام برای چند نوجوان

مطلب دوشنبه‌ام رو که نوشتم عده‌ای از دوستان پاسخ دادند که علاقمند به همکاری هستند بهمین منظور صفحه‌ای درست کردم و متنی را در آن قرار دادم و همچنین میلی به یکی دوتا از دوستان که می‌دانم در این راه همیشه یار و یاورمان هستند ارسال کردم به این امید که این حرکت هرچه زودتر تا دیر نشده راه اندازی شود.

اگر در بین شما کسی هست که بتواند متن را به آلمانی هم ترجمه کند زحمت بکشد خبرش را به من بدهد تا هرچه زودتر متن‌های انگلیسی و فرانسه آنرا هم تهیه کنیم و حرکت را شروع کنیم. هاله عزیز مثل همیشه زحمت پتیشن و متن انگلیسی آنرا خواهد کشید نانا هم می‌دانم که حتمن متن فرانسه را ترجمه خواهد کرد، مانده لوگو که بگمانم همان تصویری که دیروز در مطلبم قرار دادم کفایت کند. البته اگر کسی کار بهتری ارائه دهد دستش را پس نخواهیم زد. درضمن یک نوجوان افغان را هم بنام فيض محمد، می خواهند در ایران اعدام کنند منبع خبر


یک نکته هم در باره سانسور خُسن آقا: بنا به نوشته عده‌ای از دوستان از جمله فضولک گویا یکی دوتا آی‌اس‌پی خُسن آقا را هم قرین مرحمت سانسور قرار داده‌اند، برای اینکه دهن کجی به علمای اسلام کرده باشم فعلآ این چند آدرس را داشته باشید تا بعد.


http://hasanagha.tk
http://khosenagha.blogspot.com
http://sookhan.blogspot.com
http://khosenagha.tk



ای‌کاش آخوند احمق یک کمی تاریخ خونده بود و درک می‌کرد که سر ایرانی رو نمی شه به این سادگی‌ها زیر آب کرد اگر می‌شد، چنگیز و اسکندر و محمود افغان و چمی‌دانم دیگر دجالان تاریخ موفق شده بودند. شما پول سیستم‌های فیلتر گران قیمت بدهید ما هم بیکار نخواهیم نشست فیلترهای شما را با کمی تلاش بی‌اثر خواهیم کرد. بجز نیش خند نمی‌توان تحویل شما بی‌مایگان داد.

نوشته: در ساعت: 10:32 pm در بخش: حقوق بشر

Comments Off on صدور حکم اعدام برای چند نوجوان  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی