Sep 10 2004

تحلیل نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران به قلم خُسن آقا دامت برکاته

نوشته:     :::       Comments Off on تحلیل نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران به قلم خُسن آقا دامت برکاته

<i>خطیب نماز جمعه تهران (جنتی) : ملت ایران تصمیم خود را گرفته‌‏ و امكان ندارد كه از حق برخورداری از دانش هسته‌‏ای صرف نظر كنند .</i>


خُسن آقا:غلط کرده آمریکا! آخوند تا بوده و نبوده سر قبرها وقتی بعد از نماز میت خرمای خیراتی می‌خورده عادت داشته هسته‌هاشو برای دانش هسته‌ای جمع آوری کنه و به نعمت جمهوری اسلامی حالا که آخوندا بجز هسته خرما پول‌دار هم شدن، آمریکا سگ کی باشه که بهشون امر کنه که از داشتن دانش هسته‌ای محروم باشن!
 
<i>جنتی در خطبه دوم نمازبا اشاره به این كه مقام رهبری نیز با قاطعیت در این موضع ایستاده‌‏اند(تا اونجایی که خُسن آقا خبرداره رهبر همش پای منقل نشسته) ، گفت : اگر در زمان ساسانیان می گفتند علم باید محدود شود ، الان همان سیاست حاكم است و به ما می‌‏گویند كه شما حق ندارید دانش هسته‌‏ای داشته باشید.</i>


نگفتم!؟ حاج آقا حساب همه چیزشو کرده؟ اصلآ ساسانی‌ها سگ کی باشن! اونا رو هم اجداد حاج آقا بهمین خاطر قلع و قمع کردند دیگه. نقل است که ساسانیان نامه نوشتند به جد حاج آقا جنتی دامت برکاته! و گفتند که ملت ایران حق داشتن دانش هسته‌ای ندارد! بهمین خاطر هم جد حاج آقا جنتی جری شد و دستور حمله اعراب به ایران رو صادر کرد.


<i>جنتی در ادامه با انتقاد از طرح منع حضور دختران با حجاب در مدارس فرانسه ، گفت : شیرین‌‏كاری فرانسوی‌‏ها واقعاً عجیب و قریب است ، این هم دموكراسی دوم غربی‌‏هاست .
وی افزود : آنها روسری دختران مسلمانی كه می‌‏خواهند درسی بخوانند را نمی‌‏توانند ببینند ، می گویند:” یا درس بخوان سرلخت یا سرت را بپوشان و بی سواد بمان” . آنها را [دختران محجبه]سر این دوراهی نگه داشته‌‏اند و حیا هم نمی‌‏كنند .
خطیب نماز جمعه تهران ، تصریح كرد : آیا این سلب آزادی هست یا نه ؟ آیا آنها باید در پوشش خود آزاد باشند یا نه ؟ اگر آنها در پوشش خود آزاد نباشند ، آیا می‌‏توانند در سیاست آزاد باشند ؟</i>


نگفتم!؟ حاج آقا قربان اون زبونت! امیدوارم که یک روز از بیخ ببرندش تا دیگه از این گوه‌های زیادی نخوری. آخه مرتیکه تو اونقده خری که نمی‌فهمی که این گوهی که تو داری می‌خوری تف سربالاست و بلافاصله برمی‌گرده توی صورت خودت.
 
<i>جنتی همچنین پیشنهاد داد كه در فرانسه مدارس خصوصی تأسیس شود و دختران محجبه در این مدارس درس بخواند و به مدارس دولتی نروند.</i>


راستم می‌گه‌ها! از فردا هم در تهران شما ملت برین مدارس خصوصی برای اونهایی که غیر محجبه هستند بسازید و دخترای عزیز غیر محجبه به این مدارس بروند، اگر هم کسی حرفی زد بگین حاج آقا جنتی گفته این کار برای رشد و پرورش دموقراسی و دانش هسته‌ای خیلی مفیده!
 

نوشته: در ساعت: 9:03 pm در بخش: طنز

Comments Off on تحلیل نماز عبادی سیاسی جمعه امروز تهران به قلم خُسن آقا دامت برکاته  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی