Sep 14 2004

عدل علی

نوشته:     :::       Comments Off on عدل علی

می‌گیرند، می‌زنند، حبس و اعدام می‌کنند، به گروگان می‌گیرند، اسمش را هم می‌گذارند عدل علی.
این‌که اسمش را می‌گذارند عدل علی درحقیقت به عده‌ای خوش باور که پس از 1300 سال سلطه اسلام بر ایران هنوز به این آگاهی نرسیده‌اند که حکومت محمد و علی چه معجونی است، خدمت می‌کنند، آگاهی می‌دهند. حداقل این حرکت‌شان مثبت است زیرا می‌توان توقع داشت که بعد از معرفی اینگونه عدالت بنام عدل علی عده‌ای که هنوز در خوابند را از خواب بیدار کنند.

عاطفه رجبی دخترک 16 ساله نکاهیدختر جوان و بی‌گناهی را مورد تجاوز و سوء استفاده جنسی قرار دادند و زمانی که دیدند اعمال کثیف‌شان در حال افشا شدن است با حیله دخترک بیچاره را با عدل علی سربنیست می‌کنند (بدار آویخت‌اند).


 






زهرا کاظمی، خبرنگاری که زیر شکنجه جان سپردخبرنگاری را می‌گیرند و در بازجویی سرش را با جسم سختی نوازش می‌دهند و بعد برای لاپوشانی جنایت‌شان جنازه‌اش را برخلاف خواسته وارث‌اش (پسرش) سریع به خاک می‌سپارند، و می‌گویند عدل علی را اجرا کرده‌اند.






سینا مطلبیروزنامه نگاری را تهدید می‌کنند، به زندان می‌اندازند، شکنجه می‌دهند، بعد که فرار را بر قرار ترجیح داد، پدرش را به گروگان می‌گیرند و به روال همیشگی مورد تفقد عدل علی قرار می‌دهند.



جوانان را از همه طرف زیر فشار قرار می‌دهند، از کار خبری نیست، از آزادی پوشش خبری نیست راه تحصیل و تفریح‌شان را بسته‌اند راهی بجز خودکشی یا سرکشی برایشان باز نمی‌گذارند و وقتی که جوان بیچاره اگر خودکشی نکرد و درعوض سر به شورش برآورد، عدل علی را در باره‌اش اجرا می‌کنند.


حتی خودی ها هم دیگر مسونیت ندارندنفس‌ها را در سینه خفه می‌کنند اسمش را هم می گذارند عدل علی.


تعریف عدل علی: جامعه را به فساد و کثافت کشیدن و آنگاه اگر کسی جرات کرد صدای اعتراض‌اش را از حلقوم درآورد! با شمشیر دوسر ذلفقار حق‌اش را کف دست‌اش گذاشتن.
آیا کسی هست که بتواند تعریف بهتری از عدل علی ارائه دهد؟


نوشته: در ساعت: 12:32 am در بخش: حقوق بشر

Comments Off on عدل علی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی