Sep 25 2004

مافیای ایرانی در اسلو

نوشته:     :::       Comments Off on مافیای ایرانی در اسلو

شاهرخ عزازیبا به روی کار آمدن رژیم مافیا پرور جمهوری اسلامی در ایران نه فقط ملت بیچاره ایران در ایران مافیازده شده‌اند بلکه این بیماری حتی به نروژ هم سرایت کرده.
آقای شاهرخ عزازی 36 ساله بنا به گفته مقامات نروژی “روانکاو” تشریف دارند، گرچه در بین ایرانیان شایع است که ایشان مدرک خود را هم از یک جایی خریده‌اند و نه اینکه برای آن زحمت کشیده باشند. ایشان مدت یک سال است که بخاطر سوء استفاده از بیمه بیماری، از دولت نروژ پول اختلاس می‌کرده‌اند. جریان چنین است که این آقا عده‌ای را بیمار و در نتیجه بازنشسته اعلام می‌کرده و بعد این افراد را در شرکت‌ها، رستوران‌ها و خلاصه بیزنس‌هایی که خود مالک آنها هست به صورت کارگران سیاه به کار می‌گمارده (کار سیاه به کاری گفته می‌شود که کارفرما کارگر یا کارمند خود را به دولت اعلام نمی‌کند و از این راه از پرداخت مالیات و عوارض فرار می کند)
از روزی که دادگاه این مسلمان زاده شروع شده روزی نیست که با هم زدن زندگی ایشان گوشه‌ای از خلافکاری‌های ایشان هویدا نشود. گرچه بین بچه‌های ایرانی شایع است که ایشان خیلی بیشتر از این اتهامات خلافکاری کرده‌اند ولی خوب بیچاره قوه قضاییه نروژ که مثل ایران نیست که با شکنجه اقرار بگیرد که! در نتیجه اطلاعات زیادی از چشم پلیس و مقامات قضایی نروژ دور خواهد ماند.
نکته‌ای که مقامات نروژی اصلآ پیگیرش نیستند این است که این آقازاده در حقیقت پسر پدرخوانده‌ای هستند که در پشت پرده کنترل نخ‌های تاتر را در دست دارند. پدر گرام این آقا شاهرخ سال‌ها پیش همزمان با پناهنده شدن به نروژ وارد این بیزنس شده و حالا گویا خود را کنار کشیده و فرزند خلف خود را به کار گمارده.
پدرگرامشان از بازاری‌های تهران است.
از شاهکارهای ایشان که هنوز برملا نشده (شایعه پراکنی ایرانی‌ها) به گفته ایرانی‌ها، اجاره یک کشتی تفریحی است که در دریاها در رفت و آمد است که تبدیل شده به یک فاحشه خانه. ایشان با وارد کردن دختران اُکراینی و اجاره آنها بر روی دریاها، به شغل شریف جاکشی هم مشغول هستند.

خبرهایی که در باره این حضرت در یکی از روزنامه های نروژی نقل شده را می توانید دراین آدرس بخوانید.

نوشته: در ساعت: 1:04 am در بخش: گوناگون

Comments Off on مافیای ایرانی در اسلو  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی