Oct 01 2004

اراجیف آلت الله مصباح یزدی

نوشته:     :::       Comments Off on اراجیف آلت الله مصباح یزدی

حضرت آلت الله مصباح یزدی اراجیفی را بلغور فرموده‌اند که دوست دارم چند کلمه‌ای در باره‌اش بنویسم.
ایشان فرموده‌اند:
متاسفانه در جامعه‌ی ما جایی برای امر به معروف و نهی از منکر که از واجب واجبات است باقی نمانده است. امام خمینی در اوایل انقلاب اعلام کردند که وزارتخانه‌ای برای امر به معروف و نهی از منکر تاسیس شود، کار به جایی رسید که خود امر به معروف و نهی از منکر جزو منکرات محسوب می‌شود و قانونا در بعضی از جاها ممنوع است.

اول از همه امام خمینی به فلان جای جد و آباد هندی‌شان خندیده‌اند چنین گوه زیادی خورده‌اند.
دومآ حاج آقا غم مخور دیری نخواهد پایید که در آن جامعه هیچ جایی حتی برای نفس کشیدن زالوهایی مثل شما نخواهد بود، پس این پند را از من داشته باش تا می‌توانی نفس بکش که شدیدآ زمان تنگ است.

ایشان همچنین فرموده اند:
یکی از واجبات دیگر دخالت در سرنوشت جامعه‌ی انسانی است، تا کسانی سرکار بیایند که ارزش‌های اسلامی را حفظ کنند. ما به هنگام رای دادن به چه چیزهایی فکر می‌کنیم؟ بیشتر به فکر این هستند که دنیا و اقتصاد درست شود. همه‌ی کسانی که شعارش را می‌دهند ضدش را عمل می‌کنند، چنانچه تا به حال کرده‌اند

حاج آقا شما بفکر جامعه اسلامی باشید! جامعه انسانی را به ما واگذار کنید. همچنین گوشزد کنم که ملت نمی‌خواهد به بهشت برود، جناب عالی هم زیادی فشار به فلانتان نیاورید وگرنه قبل از اینکه شما عازم بهشت شوید این ملت جان به لب رسیده شما را هم با خود به جهنم خواهد برد. به سخن ساده‌تر مُخ‌ات را گاییدام ما نمی‌خواهیم به بهشت برویم بهشت ارزانی خودت و دیگر ملاهای جاکشی که می‌خواهند به بهشت بروند بلیت‌اش را هم خودمان برایتان خواهیم خرید.

نوشته: در ساعت: 8:36 pm در بخش: طنز

Comments Off on اراجیف آلت الله مصباح یزدی  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی