Oct 08 2004

ستاد برنامه دبیرکلی خاتمی در سازمان ملل تشکیل شد

نوشته:     :::       Comments Off on ستاد برنامه دبیرکلی خاتمی در سازمان ملل تشکیل شد

حسن غفوری فرد در این نشست خبری افزود: خانه احزاب درنشست احزاب آسیایی با مطرح کردن محمد خاتمی بعنوان کاندیدای مطرح ازسوی ایران برای دبیرکلی سازمان ملل ستاد شش نفره ای را برای پیگیری این مسئله تشکیل داده است .

رییس خانه احزاب افزود: دبیرکلی سازمان ملل اینبار به عهده قاره آسیا است و باتوجه به اینکه رییس جمهور تایوان و رییس مجلس فیلیپین نیز کاندیدای این سمت هستند ما نیز ازکشورایران خاتمی را مطرح کرده ایم چراکه معتقد هستیم خاتمی از دیگر شخصیتهای سیاسی آسیایی موجه تر و برای جهانیان شناخته شده تراست.

وی با اشاره به مطرح شدن گفتگوی تمدنها از سوی رییس جمهور ایران افزود: احزاب اصولگرا و اصلاح طلب همگی برسر این قضیه موافق هستند و گمان می کنیم این امر باعث ایجاد نشاط سیاسی در کشور شود. منبع: امروز

اجازه بدین حاج آقا فعلآ آن یکی را که زائیده بزرگ بکند بعد برود سراغ بعدی. آقای خاتمی در مدت 7 سال و اندی در پست ریاست جمهوری گل و بلبل نشان داده که چنان بی عرضه است که حتی بقول فوتبالیستها در مقابل دروازه خالی هم نمی تواند گل بزند حالا چطور شده که ایشان را می خواهند دبیرکال سازمان ملل کنند؟ البته به ینگونه روئیاهای اصلاح طلبان (بچه آخوندها) فقط می توان خندید، مگر آقا جان من، دنیا بی در و پیکر است که یک آخوند مافنگی را دبیر کل سازمان ملل کنند.
گیرم که خر کله ملل دنیا را کنده باشد و به چنین خریتی گردن نهند ملت ایران که دیگر خر کله اش را نکنده که زیر عبای ملا در مسائل جهانی هم گرفتار آید در آنصورت انسانهایی مثل ما باید به کجا پناه ببرند تا از دست آخوند و آخوند زاده در
امان باشند (حتمآ به کره مریخ).

نوشته: در ساعت: 9:44 pm در بخش: طنز

Comments Off on ستاد برنامه دبیرکلی خاتمی در سازمان ملل تشکیل شد  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی