Oct 09 2004

اینها به گوبلز درس می دهند

نوشته:     :::       Comments Off on اینها به گوبلز درس می دهند

امروز روزی بود که بی‌هدف توی این وبلاگ و اون وبلاگ پرسه می‌زدم با اینکه می‌دونستم شمر مطلب جدیدی ننوشته ولی یک سر به وبلاگ‌اش زدم و نظرخواهی آخریش رو داشتم می‌خوندم که برخورد کردم به این نظر:

اين هديه را برای شما هموطنان خارج از کشور تهيه کرديم. انشاالله قبول افتد.
http://www.sarallah.com/main.htm
دکتر هلالی | 05.10.04 – 10:07 pm | #

از اسم طرف و استفاده از تیتر دکتر کنجکاوی ام گل کرد و سری به سایت زدم الحق که می‌توان آن را توالت تمام عیار جمهوری اسلامی نام گذاشت. اگر ندیده اید حتمآ پیشنهاد می‌کنم سری به آنجا بزنید.

ای کاش شمر خودش به این مساله رسیدگی می‌کرد، هرچه باشد او با زبان بهتری می‌تواند با این مسلمان‌ها برخورد کند تا من که حتی یک آیه قرآن هم نمی‌دانم.

سه سال پیش در یکی از سفرهام به ایران مشاهده کردم که دوتا دختر جوان از خانواده برخلاف سال قبل تر که دیده بودمشون به حجاب اسلامی روی آورده‌اند. تعجب‌ام از آن بود که قبلآ این دو را بسیار روشن و با فکری باز می‌انگاشتم هر دو دانشجو بودن از این رو می‌توانستم حداقل حدس بزنم که مقداری کتاب خوانده‌اند و با مادرانشان که عمومآ تحصیلات نداشتند یا در بهترین حالت یک دیپلم و بعد هم به خانه شوهر توشه دیگری در زندگی شان نبود فرق دارند.
پی‌گیری موضع را کردم به من گفتند که به گروهی در دانشگاه پیوسته‌اند و هر هفته به جلساتی می‌روند که بوسیله یک “روشن فکر!!” اسلامی رهبری می‌شود. بی درنگ ناقوس خطری در مغزم شروع به نواختن کرد. در این سال‌ها که در اروپا زندگی کرده‌ام دیده‌ام که فرقه‌های مذهبی برای جمع کردن مردم از همه جا بیخبر از چه حیله‌هایی برای تحمیق انسانها استفاده می‌کنند.
حربه‌ای که این افراد از آن استفاده می‌کنند چنان شبیه هستند که انسان گمان می‌کند همه ساخته و پرداخته یک کارخانه‌اند. طعمه اینگونه گروه‌ها همیشه انسانهای “گم شده از خود” با ضعف خود باوری و خود محوری هستند فرق نمی‌کند که این دستگاه تحمیق اسلامی باشد و از ملاعمر، خامنه‌ای یا بن‌لادن سرچمشه گرفته باشد یا همتاهای اروپایی آمریکایی آنها باشند، همگی از یک آبشخور تغذیه می‌کنند و عجیب به هم شباهت دارند.

چند سال پیش در همسایگی ما زنی جوان با دخترش زندگی می‌کرد ظاهر این زن بسیار مدرن می‌نمود و همیشه با یک هدفون همراه با یک وسیله صوتی درحال گوش دادن چیزی بود. من از همه جا بی‌خبر گمان می‌کردم که علاقه زیادی به موسیقی دارد و از ظاهرش هم چنین بنظر می‌رسید که طرفدار یکی از گروهای موسیقی پاپ است و این دم ودستگاه برای شنیدن موزیک است تا اینکه روزی که دیگر کنجکاوی داشت مرا کلافه می‌کرد سر صحبت را با او باز کردم و در اولین سوال از او پرسیدم چه موزیکی گوش می‌دهی د ر پاسخ‌ام گفت موزیک نیست Salme هست. سالمه به زبان نروژی معنی همان نوحه و ضجه و زاری زدن‌های مذهبی خودمان را می‌دهد. تازه دوزاری حقیر افتاد که این خانم در چه جاده‌ای حرکت می‌کند. فکرش را بکنید انسانی از صبح تا شام از این اراجیف را در گوشش فرو کنند دیگر چیزی از مغز او باقی نخواهد ماند حتی اگر علامه دهر باشد. مغزت را می‌شویند تا اثری از تفکر انسانی در آن باقی نمانده باشد بعد با داده‌های خودشان پراش می‌کنند. چنان پراش می‌کنند که دیگر حتی یک بایت جای خالی باقی نماند تا بتواند نوزایی بوجود آورد. مغزت را می‌کشند اگر نتوانستند آنگاه به سراغ جسم‌ات می‌آیند و آن می‌کنند که در شهریور 67 کردند.
از صفحه نامبرده به شما پیشنهاد می‌کنم این یکی و این سفر هیتلر اسلامی را به بم ببینید باور کنید
جوزف گوبلز باید بیاید از پایه اکابراز اول شروع کند و پیش اینها درس بخواند تا چیز یاد بگیرد، اینها استادند!

نوشته: در ساعت: 9:48 pm در بخش: نقد اسلام

Comments Off on اینها به گوبلز درس می دهند  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی