Oct 25 2004

اول این نظر رو که

نوشته:     :::       Comments Off on اول این نظر رو که

اول این نظر رو که در نظرخواهی مطلب دیروز نوشته شده بخونید:

نادر

حسن اقا

از شما بعيده که اينطوری فريب اين بازی رو بخوريد!!!!

اگرچه من برای تخصص حدر ارزش قائلم ولی کسی را اينجوری گنده کردن و به نام دشمنی اينگونه لانسه اش کردن و غير مستقيم برای او و بعضی از اتباعش تبليغات مجانی کردن را در فارسی نعل وارونه زدن ميگوئيم.

واقعآ چگونه بهتر از اين میشه کسی را به عنوان مخالف رسمی اعلام کرد و در اردوی مخالفان واقعی يک جريان خودی رو برای رهبری فکري ٬ سياسی لانسه و تبليغ کرد؟ جريان فکری که ايدئو لوگ و برنامه ريز سناريوی اصلاح طلبی است٬ با اين بازی و تبليغ دارد برای رهبری ابوزيسيون خارج کاندیدا می سازد. بابا تو دیگه چرا؟؟؟؟

قربونت



نادر جان یک چیزهایی را نمی‌شود به همین سادگی که تو نوشتی نوشت. اگرچه این اعتقاد خود من بود ولی برای اینکار باید دلیل و مدرک ارائه می‌دادم. اگر به نوشته من توجه کرده بودی بطور غیر مستقیم گوشزد کردم و به طعنه نوشتم که این لیست کسانی است که در حرکت یک روز همه “امروز” شدن شرکت کردند. در همان حرکت اگر دقت کرده بودی عده‌ای را به سادگی فریب دادند و به آن راه کشیدند همان روز هم نوشتم که این کار از قبل طراحی شده بود تا عده‌ای را زیر علم اصلاح طلبان ببرند و همان زمان هم نوشتم که یک حرکت خودجوش نمی‌تواند با این سرعت پیش برود این گونه کارها بودجه می‌خواهد این گونه کارها باید ارگانیز بشود و کار همه کسی نیست و الخ.

همان روز نوشتم که دست نیروهایی پشت پرده پی‌گیر این کار است تا بتوانند سینه زنی و روضه خانی راه بیندازند و ملت از همه جا بی خبر را به آن راه بکشند. نکته دیگری که آن روزها نوشتم این بود که اینها همه از طرف کسانی مثل شمس‌الواعظین و شرکا اداره می‌شود(دم شمس را هم که می‌دانی به کجا وصل است؟؟؟ اگر نمی‌دانی نوشته های خُسن آقا را بخوان هزار جا توضیح داده‌ام). مگر نمی بینی حرکت‌هایی که افرادی مثل ما (مستقل‌ها) راه می‌اندازیم کمترین پوشش را در رسانه‌ها بدست می‌آورد آن هم از طرف عده‌ای که اگر خواستی آدرس میل بده تا محرمانه برایت بهتر توضیح بدهم که چه رسانه‌هایی در این تحریم شرکت دارند و چه رسانه‌هایی نوکر حلقه بگوش اصلاح طلب‌ها هستند. خلاصه یک چیزهایی را نمی‌شود گفت یا حداقل بدون مدرک نمی‌توان گفت وگرنه سکه یک پولت می‌کنند و بعدآ هم باید جُل و پلاست را جمع کنی وبروی پی کارت.

مگر آقای درخشان مدام خودزنی نمی‌کند که “مرا سانسور کرده اند و الخ” کافی است نگاهی به هیت هایش بکنی تا ببینی چند درصد از ایران وبلاگ‌اش را می‌خوانند اگر کسی سانسور شود این همه هیت از ایران نخواهد داشت که و درضمن دقت کن ببین هیت‌های‌اش از کجا فرستاده می‌شوند. قربانت بگردم ما که دیروز به دنیا نیامدیم که! ولی ما هم داریم سیاست مدار می‌شویم با اینکه از این کار متنفریم ولی می‌بینیم اگر سیاست مدار نشویم نمی‌توانیم آن خدمتی را که می‌خواهیم انجام دهیم، نمی‌گذارند مثمر ثمر باشیم.

اگر خیلی خواستید پیگیر این مساله باشید این سوال را از آقای درخشان بکنید:

آقای درخشان چگونه است که به قول خود شما آقای مرتضوی فرموه‌اند که بخاطر نوشته‌های شمر و خُسن آقا می‌خواهد اینترنت را تعطیل کند حالا چه شده است که ایشان را تحدید به کشتن کرده‌اند. هیچ کس به اندازه حسین آقا درخشان توی وبلاگشان خایه مبارک امام چهاردهم را نمالیده حالا یک مرتبه مفسده شد!؟

آقای درخشان حتی شهامت نوشتن مطلب بالا را در وبلاگ خودش نداشت و لجن پراکنی هایش را به زوزه برد اگر بخاطر این نوشته فضول نبود شاید هیچ وقت هم بطور علنی مسولیت کارش را به عهده نمی‌گرفت.

این هم پاسخ زوزه به نوشته فضول

اگر خواستی حسین درخشان را بشناسی نوشته‌های شمر (1، 2) را بخوان او بطور کلی حسین شناس است چه سیدالجاکشین چه این یکی حسین مظلوم!! تورنتویی. مظلوم نمایی شغل اینهاست.

آقا جان نمی‌گذارید سرمان توی لاک خودمان باشد. راستی نادرجان فکر می‌کردی که ما دیروز بدنیا آمده‌ایم؟ قربان شکلت همه چیز را نمی‌توان نوشت وگرنه چوب توی آستینت می‌کنند و با پنبه سرت را می‌برند که خون هم نیاید.

راستی از خودتان پرسیده‌اید این چه سپاه اسلام است که با خط درشت لینک میدهد به مفسدین!!

نوشته: در ساعت: 1:44 am در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on اول این نظر رو که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی