Nov 15 2004

این مطلب رو دیشب نوشتم

نوشته:     :::       Comments Off on این مطلب رو دیشب نوشتم

این مطلب رو دیشب نوشتم هرچی کلنجار به بلاگر رفتم نتونستم پستش کنم:

وقتی رژیم شاخ و شانه می‌کشد و بقول لات‌ها قمپوز در می‌کند فقط برای گمراه کردن ملت است وگرنه در جامعه جهانی رژیم ملاها بجز شعار دادن هیچ غلط دیگری نمی‌تواند بکند.

براساس نوشته نشریه VG آقای حسن روحانی امشب به اطلاع اروپایی‌ها (انگلیس، فرانسه و آلمان) رساند که ایران کلیه فعالیت‌های اتمی‌اش را متوقف خواهد کرد. این خبر بوسیله سازمان انرژی اتمی (IAEA) هم تایید شد. حالا مشاهده کردید که وقتی می‌گویم این رژیم بجز خالی بندی عرضه دیگری ندارد صحت دارد. آخوند بجز مفت خوری و برباد دادن حقوق ملت ایران کار دیگر نمی تواند بکند. آخوند پیروزی یران را در جنگ هشت ساله با عراق به شکست تبیدل کرد، آخوند بعد از 25 سال یکی از ثروتمندترین کشورهای خاورمیانه را به فقیرترین آن تبدیل کرد آخوند یکی از مدرن ترین جوامع خاورمیانه را به عقب مانده ترین آن تبدیل کرد. حالا هم یقین بدانید از فردا در بوق و کرنا خواهند کرد و خواهند گفت که این هم یک پیروزی بزرگ بود. اینها باز هم موفق شدند حق مسلم حاکمیت ملی ما را بر منابعمان به همین آسانی به اروپایی ها و آمریکایی ها باج بدهند فقط به این امید که چند صباحی دیگر بر صندلی های قدرت تکیه بزنند.

این قسمت رو امروز اضافه کردم:

این بازی آمریکا (شیطان بزرگ) با نمایندگان امام زمان در تهران دارد به جاهای حساس می‌رسد. اگر آمریکا با رژیم تهران توافق کند در مدت کوتاهی یک قتل عام کوچک راه اندازی خواهند کرد و برای حداقل 10 سال دیگر زبان ملت را خواهند بست از این رو وظیفه نیروهای مردمی است (منظورم از نیروهای مردمی آنهایی است که نه حاضراند به آمریکا باج بدهند نه به اروپا و برانداز هم هستند) که با افشا گری‌ها و تمرکز مبارزه بر این مقوله از یک توافق بهر شکل آن بین آمریکا و ایران و حتی اروپا جلوگیری کنند.

فکر نکنید که من ضد آمریکایی یا ضد اروپایی هستم ها! خیر اصلآ چنین نیست در دنیای امروز همه ملت‌ها باید در کنار هم زندگی کنند و هیچ ملتی نمی‌تواند منزوی و دور از دیگران زندگی کند ولی زندگی درکنار هم کردن و احترام همدیگر را داشتن با باج گرفتن از همدیگر فرق می‌کند.

اگر رژیم امروزی ایران با آمریکا به توافق برسد یقینآ این توافق بر علیه منافع ملت ایران خواهد بود دلیل‌اش هم غیر مردمی بودن رژیم است و این موضوع را هم اروپا می‌داند و هم آمریکا و آنها برای منافع خود حاضراند بدون توافق ملت ایران با این رژیم وارد معامله بشوند.

راه کار این مبارزه هم بسیار آسان است. هرگاه رژیم خواست دست به توافقی بزند باید با افشاگری در مورد شعارهای گذشته رژیم باعث بی آبرو تر شدن رژیم در افکار عمومی شد. مثلآ همین شعار شیطان بزرگ، شعار بسیار خوبی است و بحث ها اگر دور این شعار دور بزند و توافق رژیم با آمریکا را مترادف با شریک شیطان شدن رژیم تبلیغ بشود تاثیر خوبی خواهد داشت. رژیمی که 25 سال شعار شیطان بزرگ بودن آمریکا را داده را نباید اجازه داد که با همان شیطان شریک شود و دمار از روزگار ملت در بیاورد. توافق های بین ایران و اروپا باید به بعد از سرنگونی رژیم موکول شود و بوسیله یک رژیم مردمی انجام شود.

نوشته: در ساعت: 1:02 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on این مطلب رو دیشب نوشتم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی