Nov 17 2004

پی نوشت: پس از پست

نوشته:     :::       Comments Off on پی نوشت: پس از پست

پی نوشت:

پس از پست کردن این مطلب فیلم Submission ساخته تیو ون گوک فیلم ساز هلندی را که بدست متحجرین اسلامی به قتل رسید را بدست آوردم آنرا می‌توانید از این آدرس دونلود کنید با سپاس از سایت کافر که این فیلم را در اختیار عموم گذاشته است. کیفیت فیلم خوب است و حجم آن که بصورت zip بسته بندی شده 8.2 مگابایت است. چنانچه دو آدرس بالا سانسور شد لطفآ خبرم کنید تا آنرا در جای دیگر در اختیارتان بگذارم.

دیدن این فیلم را به همه پیشنهاد می‌کنم.

در دوران کودکی‌ام در شهر شیراز خلو پاک کنی بود بنام اسمال خلو (در شیراز خلو پاک کن به کسانی گفته می‌شد که حرفه‌شان تخلیه چاه‌های توالت بود، خلو بمعنی توالت است). ایشان روزی که درحال عبور از یکی از بازارهای شیراز بوده یک مرتبه بیهوش و نقش بر زمین می‌شود. ملت دورش جمع می‌شوند و هرکس نسخه‌ای می‌پیچد تا اینکه یکی از رفقایش سر می‌رسد و رو به جمعیت می‌گوید ببریداش بیرون از بازار او بعلت بوی خوش عطر اینجاست که بیهوش شده (در آن قسمت از بازار چندتایی دکان عطر فروشی بود). وقتی اسمال خلو را به بیرون از بازار بردند کم کم به هوش آمد.

این پیش زمینه را دشته باشید تا یک نمونه امروزی از اسمال خلو را به شما نشان بدهم.

این جمله ها را بخوانید و به ریش نویسنده‌اش بخندید البته اگر ریش داشته باشد. چون تازگی‌ها مسلمین هم ریش‌هایشان را یکی یکی می‌تراشند تا در آینده نزدیک که این لجن‌زار (اسلام ناب محمدی) به توالت تاریخ سپرده شد بتوانند به رنگ و نیرنگی دیگر درآیند(به این گونه مسلمین اصلاح طلب می‌گویند).

کشته شدن فيلمساز غيرمتعارف هلندی تئو ون گوک بار ديگر مساله برخورد اسلام و اروپا را مطرح کرده است. ون گوک در يک فيلم 10 دقيقه ای ( Submission به معنای اسلام ولی با معنی ضمنی انقياد ) برای آنکه خشونت مسلمانان نسبت به زنانشان را نشان دهد زياده روی کرد و به فيلم کوتاه خود جنبه ای تحريک آميز اضافه کرد: نقش کردن آيات قرآن در باره زنا بر پشت زنی برهنه. او مدعی بود که چنين اتفاقی افتاده است. که زنی به جرم زنا شلاق خورده و بعد آيات زنا را بر پشت او به عبرت نوشته اند.

من البته اين داستان را باور نمی کنم. اين از آن مواردی است که می گويند حتی اگر راست هم باشد نقلش نبايد کرد چون به دروغ مانند است (خُسن آقا: ایشان به زبان بی زبانی میفرمایند دروغ مصلحت آمیز بگویید تا خدای ناکرده اسلام عزیز لطمه نبیند!). اگر واقعا چنين اتفاقی افتاده باشد هم بسيار نادر است. نماينده رفتار مسلمين با زنانشان و نيز با آيات قرآن نيست. ضمن آنکه بردن آن به رسانه فراگيری مثل تلويزيون بعد تازه ای به آن می بخشد و عموميتی به داستان می دهد که آن را از واقعيت اصلی اگر بوده بسيار دور می کند. به نظر من در تحريک آميز بودن اين صحنه پردازی شکی وجود ندارد. ون گوک برای اين بازی شهرت طلبی يا برای سوء برداشتی که از اسلام ارائه کرد ( و در آن همکار سومالیايی تبار و مسلمان اش هم نقش داشت)بهای گزافی پرداخت.

این نوشته‌ها را از وبلاگ سیبستان کپی کرده‌ام. شباهت‌اش را با داستان اسمال خلو مشاهده کردید؟

خجالت چرا می‌کشید آقای سیبستان اصلآ بفرمایید اسلام بجز رحم و عطوفت بجز تمدن و فرهنگ بجز گل و بلبل چیزی نیست ولی اگر ملت به ریش شما خندیدن نارحت نشوید که این خواسته خود شماست. این خواسته خود شماست که روز را شب می‌نمایید و هنوز پس از 25 سال تعفن اسلام ناب محمدی به مشام شما نرسیده است. اشکالی ندارد! داستان اسمال خلو تکرار شده، گمان نمی‌کنید؟

حکایت بالا شباهت زیادی به حال و احوال شما دارد چنان در منجلاب اسلام ناب محمدی غرق شده‌اید که بوی تعفن آن نه اینکه شما را نمی‌آزارد بلکه از آن لذت هم می‌برید و برعکس بوی خوش آزادی شما را آزار می‌دهد. اگر کسی بتواند بعد از 25 سال جنایت و توحش هنوز انکارگر رفتار حکومت گران ایران و مسلمین متوحش باشد یا حقوق بگیر چنین حکومتی است یا اسمال خلوی دیگری است راه سومی به نظر من نمی‌آید.

این هم نمونه دیگری از نابینایی این مسلمان خداشناس و از همه جا بی خبر:

در اين ميان حضور مسلمانان در جوامع اروپايی بهانه خوبی به دست هنرمندان جنجالی و گاه شبه هنروران کاسبکار و فرصت طلب داده است تا هر از گاهی با دستاويز قرار دادن “تفاوت” های مسلمانان و يا با اتکا به برداشتی يک بعدی از زمينه های مورد پسند رسانه های غربی مثل حقوق بشر و حقوق زن و امثال آن نيشی بزنند و فرهنگ مسلمانان را به مسخره بگيرند.

می‌نویسد: “فرهنگ مسلمانان را به مسخره بگیرند”! عجب حرف مسخره‌ای! چه کسی بهتر از خود مسلمانان قادراند به این مهم نایل آیند. مگر نه اینکه مسلمین در قرن بیست و یکم با پای راست به مستراح می‌روند و با پای چپ از آن خارج می‌شوند. آیا با این دین مسخره شما نیازی به مسخر کردن آن وجود دارد!؟ اسلام از ریشه مسخره است. از محمداش بگیر تا خامنه‌ای امام چهاردهم‌اش همگی دلقک‌های بی مزه‌ای هستند که دنیا نمونه آنها را ندیده. تعفن اسلام سرگیجه‌ای برای همه انسان‌های بیدار ببار آورده که دیگر راهی به جز نابودی سرچشمه این تعفن برای کسی باقی نمی‌گذارد.

چه بنویسیم تا بلکه اینها را از خواب خرگوشی بیدار کنیم؟ اینها چنا
ن در تعفن اسلام گرفتارند که راه برون رفتی برایشان باقی نمانده.

نوشته: در ساعت: 9:56 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on پی نوشت: پس از پست  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی