Dec 01 2004

چرندیات هم حدی دارد، نامه

نوشته:     :::       Comments Off on چرندیات هم حدی دارد، نامه

چرندیات هم حدی دارد، نامه روزبه ميرابراهيمى به سران سه قوه را می‌گویم این پارگرافش را بخوانید:



من و امثال من در طى سال هاى اخير، اسير دست افرادى شده بوديم كه تنها در راهبردهاى خود، منافع سياسى را اصل قرار مى دادند و امثال مرا ابزاردست اجراى پروژه هاى شوم خود مى كردند. من طى سال هاى اخير با سهل انگارى مرتكب جرايم و تخلفات مختلفى شدم كه بسيارى از اين تخلفات تحت القائات افرادى بود كه تنها به بحران سازى معتقدند و سياست بازى، شيوه كارشان است. ميرابراهيمى در ادامه با نام بردن از افرادى چون «ب – ن» و «م – ت» مى افزايد: اين افراد در سال هاى اخير با جذب عناصرى چون من و جهت دهى به فعاليت هاى آنان از امثال من ابزارى ساختند كه در راه پروژه هاى آنها قدم برداريم. من تحت همين القائات بود كه قلم خود را در اختيار تحليل هاى آنان قرار دادم و متاسفانه آنچه در اين مدت در قالب مقاله و يادداشت و مصاحبه منتشر كردم، حاصلى جز ضربه زدن به نظام و تخريب چهره جمهورى اسلامى ايران نبود.



اینکه «ب – ن» و «م – ت» شما را گول زدند یا نه را کاری ندارم چون اینها که من در حکومت اسلامی می‌بینم همه گونه کار ازشان بر می‌آید، اینها شیطان را درس می دهند شما که جای خود دارد ولی جملاتی از این قبیل است که انسان را از خنده روده بر می‌کند: “… و متاسفانه آنچه در اين مدت در قالب مقاله و يادداشت و مصاحبه منتشر كردم، حاصلى جز ضربه زدن به نظام و تخريب چهره جمهورى اسلامى ايران نبود.

وقتی که شما از تخریب چهره جمهوری اسلامی حرف می‌زنید باعث می‌شود فیوز آدم بپرد! مگر چهره‌ای هم برای جمهوری اسلامی باقی مانده که شما آنرا تخریب کنید!؟ این چهره سال‌ها پیش بوسیله نزدیکان سیستم آخوندی تخریب شده بود و نیازی به قلم فرسایی کسی ندارد.

اگر می‌خواهید زندانیان سیاسی را وادار به اقرارهای این چنینی کنید حداقل به شکلی اقرارنامه‌ها را دیکته کنید که باعث خنده ملت نشود البته این نکته را به شکنجه گران می‌گویم‌ها نه به آنها که در بند رژیم گیرند و از خود اختیاری ندارند.

نوشته: در ساعت: 5:57 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on چرندیات هم حدی دارد، نامه  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی