Jul 31 2002

البعثت الا سلامیه الی البلاد الافرنجیه (قسمت دوم)

نوشته:     :::       Comments Off on البعثت الا سلامیه الی البلاد الافرنجیه (قسمت دوم)

قسمت اولقسمت سوم
آقاي تاج المتكلمين ” پس از اينقرار , به تحقيق اهالي ينگي دنيا هم مسلمان شده اند (- – ) و يا نور حقيقت از وجناتشان تابيدن گرفته است . در اينصورت , تنها جائي كه باقي ميماند همانا خطه يوروپ و فرنگستان ميباشد كه قلوبشان تاريكتر از حجرالاسود است , از اين لحاظ ببعقيدهء اين ضعيف لازم , بل وظيفه علماء و حافظين اس اساس شريعت است كه عده اي را از ميان خودشان بر گزيده و بسوي بلاد كفار سوق بدهند تا آنها را از راه ضلالت به شاهراه حقيقت هدايت بنمايند و ريشه كفر و الحاد را از بيخ و بن بر كنند . ( كف زدن حضار )
آقاي عمودالاسلام : “البته فكري بكر است , ولي من معتقدم كه اول استخاره بكنيم .
آقاي قوت لايموت نماينده محترم اعراب عنيزه فرمودند: ” اسم اين قافله را ” الجهادالاسلاميه ” بگذاريم , مردهاي كفار را از جلو شمشير بگذرانيم زنها و شترهايشان را مابين مسلمين قسمت بكنيم .
شيخ ابوالمندرس نماينده مسقط همينطور كه پيراهنش را ميجست گفت . اهلا” و سهلا” مرحبا!
آقاي تابونانا نماينده محترم زنگبار لخت و عور بلند شد, به نيزه اش تكيه كرد و گفت ” لحم ادمي خيلي لذيذ , افرنجي ابيض , من روزي دوتا آدم بخور.
آقاي تاج المتكلمين : ” البته صد البته اگر مسلمان نشوند همه شان را قلع و قمع ميكنيم . پس در اينصورت مخالفتي با اصل موضوع نيست كه جمعي از علما بعنوان مبلغ به ديار كفار اعزام بشوند؟
آقاي عندليب الاسلام : ” استغفرالله ! هركس شك بياورد , زن بخانه اش حرام خونش مباح است . وظيفهء هر مسلماني است كه كفار را امر بمعروف و نهي از منكر بكند ولي بزعم حقير اهم و اقدم از همه وجوهات و مخارجات اين جمعيت است كه بايد دانست از چه محل تامين خواهد شد .
آقاي تاج المتكلمين : ” بر ذوات محترم و علماي معظم واضح و لائح بل اظهر من الشمس است كه در بادي امر مخارج هفتگي متوجه اين جمعيت خواهد
شدكه از موقوفات پيش بيني شده , علاوه برين , ملل اسلامي هر كدام بقدر وسع خودشان از كمك و مساعدت دريغ نخواهند فرمود . ولي تصور ميرود كه بعدها بتوانيم عوايدي بر كفار تحميل بكنيم .
ابوعبيدعصعص بن الناسور نماينده صحراي برهوت فرمودند: ” وجوهي بعنوان خراج و جزيه به كفار تعلق ميگيرد .
آقاي سنت الاقطاب گفتند : ” در اينصورت خدا دنيا را محض خاطر پنج تن آفريده و از پنج انگشت هر كسي يكي تعلق به سادات دارد و منكه از تركهء و سلالهء ساداتم پس خمسش بمن ميرسد .
آقاي عندليب الاسلام : ” از قراريكه بنده زاده آقاي سكان الشريعه كه با وجود صغر سن از علوم منقول و معقول بهره اي كافي و شافي دارد و مدت پنج سال از عمرش را در بلاد كفار بسر برده و كتاب ” زبده النجاسات “را كه اساس شريعت اسلام است تاليف كرده , ميگفت در ينگي دنيا از اقليم هفتم خيلي پول بهم ميرسد .
آقاي سكان الشريعه : ” در ينگي دنيا كه از اقليم دوازدهم است مردمان پولدار زياد دارد و هر كدام از آنها كه مسلمان بشوند البته واجب الحج خواهند بود . از اينقرار ميشود دسته اي قطاع الطريق سر راه مكه بگمارند تا آنها را لخت بكنند و در ضمن ماموريني در تن آنها شپش بيندازند تا در روز عيد اضحي به خونبهاي هر شپشي كه بكشند يك گوسفند در راه خدا قرباني بكنند . البته احوط است كه دو گوسفند بكشند , چون هر چه باشد جديد الاسلام هستند و اقوام آنها خاج پرست بوده اند . آنهائي كه اسلام را نپذيرند بايد خراج و جزيه به بيت المال مسلمين بپردازند و گرنه مالشان حلال , زن بخانه شان حرام و مهدورالدم هستند . ( كف زدن حضار )

نوشته: در ساعت: 2:41 am در بخش: اجتماعی,اسلام و مسلمین,سیاسی,طنز,نقد اسلام

Comments Off on البعثت الا سلامیه الی البلاد الافرنجیه (قسمت دوم)  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی