Dec 15 2004

آقای بنی صدر که معرف

نوشته:     :::       Comments Off on آقای بنی صدر که معرف

آقای بنی صدر که معرف حضور تان هستند؟ ایشان هم طبق معمول (با همه چیز مخالف‌اند) مخالفت خودشان را با طرح رفراندم اعلام داشته‌اند و در گفتگویی با شهروند نکاتی را مطرح می‌کنند که دست کمی از طنز ندارد و شاید بد نباشد برای خنده هم که شده نگاهی به آن بیندازید.

برای آنها که آقای بنی صدر را نمی‌شناسند (جوانترها) چند کلمه‌ای در معرفی ایشان را ضروری می‌دانم.

آقای بنی صدر ملازاده تشریف دارند (آقازاده). نه اینکه ملازاده بودن خود به خود گناهی باشد ولی خوب تا آنجا که ما آگاهیم تاکنون ملازاده‌ای پیدا نشده که ریگی به کفش‌اش نباشد، یا بهتر بگوییم هنوز خلاف آن به اثبات نرسیده است.

آقای بنی صدر زیر عبای امام امت به ایران آمدند و در انتخاباتی آزاد!! رئیس جمهور منتخب!! شدند و تا سال‌ها بعد این جزو شخصیت ایشان شده بود (رئیس جمهور منتخب بودن!).

آقای بنی صدر بعد از رئیس جمهور منتخب شدن چکمه به پا کردند و به کردستان شتافتند و فرمودند “تا فتنه کردستان را نخوابانند چکمه از پا در نخواهند آورد” البته شانس آوردند و خمینی چکمه را زودتر از موعد به زور از پای ایشان در آورد.

آقای بنی صدر به روش ملوک اطوایفی و دوران بربریت دختر خود را به عقد مسلمان مجاهد برادر مبارز رجوی در آوردند تا بلکه اتحاد بین مجاهدین و رئیس جمهور منتخب مستحکم‌تر شود گرچه این اتحاد نیز مثل رئیس جمهوری منتخب بیشتر از چند ماهی طول نکشید و ازدواج به طلاق کشید.

آقای بنی صدر چکمه از دست داده اتحاد گسسته خانه نشین شدند البته در پاریس و با حمایت دولت فرانسه (مالیات ملت فرانسه) در نمک خوابانده شدند تا در روز موعود عصای دست این دولت شوند.

از در افشانی‌ها و فتواهای آقای بنی صدر یکی از همه معروف‌تر است. ایشان سال‌ها قبل در پاسخ به سوالی در باره حجاب فرمودند:

از موهای زن امواجی ساطع می‌شود که باعث تحریک مرد می‌شود از این رو حجاب واجب است.

از سخنان حکیمانه دیگر ایشان که هنوز هم آنرا روزانه غرغره می‌کنند این است که هیچ ملتی استفراغ خودش را نمی‌خورد! چیزی که آقای بنی صدر هنوز به آن پاسخ نداده‌اند (فتوا صادر نکرده‌اند) این است که آیا اگر ملتی مجبور شد بین گوه و استفراغ خود یکی را بخورد بر اساس فتوای ایشان در باره این دو معجون کدام جایزتر است.

نوشته: در ساعت: 2:49 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آقای بنی صدر که معرف  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی