Dec 26 2004

گوگل را کسی نیست که

نوشته:     :::       Comments Off on گوگل را کسی نیست که

گوگل را کسی نیست که روی نت چند روزی چرخ زده باشد و به نامش بر نخورده باشد. قدرت این شرکت فقط در لینک‌های آن است همان‌هایی که من و شما را به سایت‌های مختلف ارجاع می‌دهد. این شرکت قدرتمند هیچ کار دیگری بلد نیست. به زبان ساده‌تر این شرکت یکی از قدرتمندترین سایت‌های اینترنتی جهان است فقط برای لینک‌هایش. پس می‌توان از این نتیجه گرفت که هر لینکی بر روی نت یک ارزشی دارد. حالا هر چقدر لینک دهنده بزرگتر باشد لینک‌اش با ارزش تر است. این مساله را بارها در زمینه جمع کردن امضا برای پتیشن‌های مختلف هم دیده‌ایم که چگونه یک لینک یک وبلاگ پر بیننده تاثیر گذار است. حالا سوال اساسی اینجاست که چرا بعضی از ما وبلاگ نویس‌ها از این ابزار پرقدرت استفاده نمی‌کنیم. اگر فرض را بر این بگذاریم که هر کاربر اینترنتی روزانه بطور متوسط قادر است ده دوازده هزار کلمه در روز مطالعه کند اگر من با دادن یک لینک به یک مطلب 700 تا 800 کلمه ای که تقریبا می شود یک صفحه قادر باشم ده نفر را به صفحه لینک داده بفرستم این کار باعث شده که من با دادن این لینک ده درصد از وقت روزانه این کاربر را بر اساس سلیقه خود در اختیار بگیرم. آیا به قدرت لینک دادن پی برده‌ایم؟ اینترنت بدون لینک در نظر من مثل سیم برقی می‌ماند که برق در آن جریان ندارد.

حالا که این همه روضه خواندم لطفا ده پانزده دقیقه از وقت خود را به من بدهید و این مقاله را بخوانید:



در دنيايی که وزراء يا مديران عالی رتبه در کشورهای مختلف، بخاطر کوچکترين اشتباهی در زندگی سياسی استعفاء ميدهند و از چرخه سياست و برنامه ريزی خارج ميگردند؛ امثال شمس الواعظين ها، آشکارا و جسورانه از مردم می خواهند تا با چشم پوشی از همه مسئوليت ها و عملکردهايی که هاشمی مستقيماً در ارتباط با خلافکاريهای سياسی و چپاول اقتصادی، داشته و دارند و حتی مهم تر، کليه ترورها و جناياتی که در دروان او صورت گرفته اند، بارديگر نيز به زبونی و خفت تن در دهند و با انتخاب او، اصلاح طلبان را ياری دهند تا بتوانند بازی موازنه قدرت را در بين نيروهای خودی و در بالا حفظ کنند.



[قسمت اول] [قسمت دوم]

دوستانی که قدم رنجه فرمودند و عضو کانون شدند و همگی کم و بیش می‌دانیم که لیاقت بدست گرفتن گوشه‌ای از کار کانون را دارا هستند و هنوز خود را کاندید این کار نکرده‌اند زحمت بکشند و تا آن روی سگی من از پرده برون نیفتاده اسم نویسی کنند وگرنه مجبور می‌شوم آن روی سگی خودم را نشان بدهم!! این هم از تهدید!

نوشته: در ساعت: 1:00 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on گوگل را کسی نیست که  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی