Dec 26 2004

می‌خواستم در باره بم بنویسم

نوشته:     :::       Comments Off on می‌خواستم در باره بم بنویسم

می‌خواستم در باره بم بنویسم دیدم نیازی نیست چون دردی از کسی دوا نمی‌شود گفتم در باره عرق بنویسم تا همگی با هم بخوریم بلکه این رنج‌ها را فراموش کنیم. هاله سعی سعی کرده مسولیت را به گردن مسولین رژیم بیندازد برایش در نظرخواهی‌اش نوشتم، اینها مسولین نیستند چون ملت سال‌هاست اینها را از مسولیت خلع کرده، درست برعکس اینها دزدانی هستند که پست‌های مسولین واقعی را دزدیده‌اند.

آقای داریوش خان! ما همین جوری‌اش بدون دخالت دست مفسد فی الارض هستیم! قربانت بشوم کار دستمان می‌دهی ها! فردا اگر شلاق خواستند بزنند چه بگویم؟ بگویم بزنید در قمبل آقا داریوش که ما را به این گونه کارها تحریک کرده؟

ایشان در نظرخواهی مطلب قبلی یک سوال شرعی فرموده‌اند که به این شکل است:

راستي مجددن يه سوال فني ديگه:(با عرض معذرت)

اگه بخواهم شراب خوش طعم‌تر بشه چي به آن اضافه كنم؟ شنيدم آلبالو خوبه! نظرِ شما چيه؟

آقا جان اولآ شراب خوش طعم یا بد طعم وجود ندارد طعم بستگی دارد به سلیقه من و شما. یکی شراب خشک یا همان اصطلاحی که گفته میشود Dry یا به زبان فرانسوی Sec دوست دارد یکی نیمه Dry یا Demi sec نمی‌دانم اینها به فارسی واقعا این چنین ترجمه می‌شوند که من کردم یا اصطلاح دیگری برای این موارد شرعی وجود دارد در هر صورت طعم‌ها بستگی به سلیقه‌ها دارند ولی حالا که حرف از طعم و مزه و مشروبات شرعی زدی یک لیکوری من می‌سازم که تقریبا همه ایرانی‌هایی که تا حالا چشیده‌اند آنرا دوست داشته‌اند، اگر خواستی می‌توانی یک سر به این آدرس بزنی و نگاهی به آن بیندازی.

فراموش نکن اگر خواستند شلاق بزنند من حتما اسم و آدرس تو را هم خواهم داد تا حداقل یک شریک جرم دیگر باعث بشود که در کونی‌های خُسن آقا تقلیل پیدا کند.

نوشته: در ساعت: 10:34 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on می‌خواستم در باره بم بنویسم  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی