Jan 05 2005

آیا من بخاطر دوری از

نوشته:     :::       Comments Off on آیا من بخاطر دوری از

آیا من بخاطر دوری از ایران و زبان فارسی مفاهیم را بد می‌فهمم یا اینکه آقایون معروف به اصلاح طلب هستند که در انتخاب واژه هایشان با مشکل روبرو هستند!؟

بیشتر از چند روز از سانسور نظری را که در وبلاگ آقای بهنود گذاشتم نمی‌گذرد، جمله‌ای که استفاده کردم در حقیقت چیزی بجز گفتن عریان حقیقت نبود، در آن نظر خواهی نوشته بودم:

خوب است والله! پس از قرار معلوم چیزی هم بدهکار شدیم! مدال هم باید به گردنشان بیندازیم؟ عجب دنیایی شده مدال هم باید به گردن همکاران جنایت کار ترین رژیم دنیا بیندازیم!

آقای بهنود را از این دو خط من خوش نیامد و قسمتی از آنرا سانسور کردند، مگر من چه نوشتم؟ مگر نه اینکه رژیم جمهوری اسلامی جنایت کار ترین رژیم دنیاست؟ حالا نگاه کنید به این جمله آقای نبوی و کلاه خود را قاضی کنید ببینید من از محدوده خارج شدم یا ایشان. این دو نوع نگاه را با هم مقایسه کردم زیرا از نگاه جامعه این دو نویسنده در یک ردیف قرار دارند یا حداقل برداشت من اینگونه است.

حالا برویم سر روش نگارش آقای نبوی. ایشان از روی عصبانیت یا هر چیز دیگر مرتضوی را روستایی خطاب می‌کنند، آن هم نه یک بار و نه دوبار بلکه در تیتر مطلب هم از همین واژه استفاده می‌کنند.

تیتر دوم مطلب آقای نبوی در گویا نیوز:



آقای خاتمی! هشدار می دهم! کسانی که اقرار گرفته شده اند بی پناه اند و هر بلایی که برسرشان بیاید مسوول مستقیمش قاضی مرتضوی است و هر کسی که می تواند جلوی این مردک روستایی را بگیرد و نمی گیرد.



آقای نبوی خوشحال باشید که یک نویسنده نروژی نیستید وگرنه با استفاده از چنین واژه‌ای و استفاده از توصیفی چنین ناروا باور کنید کار شما بعنوان یک نویسنده برای همیشه تمام شده بود.

مگر روستایی بودن از نظر شما عمل خلافی است که آقای مرتضوی را که یک جنایت کار است را روستایی می‌نامید؟ آیا اینکه کشاورز روستایی وطن‌تان با سخت ترین فشارها و کمترین امکانات مواد غذایی برای شما تولید می‌کند و بر روی میز شما می‌گذارد مستحق همردیف قرار گرفتن با مرتضوی است؟ چه اتفاقی در آن دیار افتاده که یک نویسنده مدال به گردن ابطحی می‌اندازد و آن یکی دیگر مرتضوی را به روستایی بودن متهم می‌کند، انگاری که روستایی بودن یک جنایت است. آقایان آیا واقعآ من هستم که زبان فارسی را بخاطر دوری از وطن فراموش کرده‌ام یا شما چنان از جاده خارج شده‌اید که دیگر دست چپ و راست خودتان را هم تشخیص نمی‌دهید! باور کنید ملت ایران خیلی خوش نشاس هستند که شما نویسنده ایرانی هستید و کس دیگر نوشته‌های شما را نمی‌خواند وگرنه این نوشته‌های شما مایه آبرو ریزی برای ایران و ایرانی می‌شد.

نوشته: در ساعت: 8:40 pm در بخش: بدون دسته بندی

Comments Off on آیا من بخاطر دوری از  |           

Comments are closed.

اخبار و مطالب خواندنی